- A játék 2000-ben jelent meg
- De egy titkot csak most találtak meg benne
- A csillagok állására és a játékos nevére vonatkozik
Bár a The Legend of Zelda: Majora's Mask eredetileg Nintendo 64-re jelent meg még 2000-ben, úgy tűnik, hogy a játék még mindig rejteget egy-két titkot. Az egyik ilyen felfedezést nemrég egy programozó tárta fel, aki felfedezte, hogy az égbolt csillagai nem mindenkinek egyformák. Sok más RPG-hez hasonlóan a Zelda: Majora's Mask is lehetővé teszi a játékosok számára, hogy a mentett és játszható karakterüknek nevet adjanak, így azt használhatják a "Link" helyett. Bár a legtöbben valószínűleg azt hitték, hogy ezt csak a jelenetekben és az egyes mentési fájlok egymástól való megkülönböztetésére használják, kiderült, hogy sokkal nagyobb szerepe van. Egy programozó, @zel640, a Majora's Mask kódját böngészte, amikor érdekes felfedezést tett, amit ezt követően megosztott a Twitteren is. A skybox, amely a csillagokat jeleníti meg az égbolton, valójában egyedileg generálódik az alapján, hogy a játékos mit állít be mentési fájljának neveként. Bár az égen a fenyegető hold lehet a legérdekesebb, aki figyelmesen tanulmányozza az égboltot, az észreveheti, hogy a csillagok mentésről mentésre más-más pozícióban vannak, hogyha ezek a bizonyos fájlnevek eltérőek. Lényegében csak majdnem 22 év kellett hozzá, hogy ezt valaki felfedezze.
So last night I discovered that the position of the stars in the sky in Majora's Mask is randomized based off of... the player's file name?! Huge thanks to Tharo for helping on this function as well. pic.twitter.com/aIqsZv9qPk
— zel. (@zel640) November 27, 2021