- A fejlesztők azt állítják, hogy a játékosok által tapasztalt problémákkal nem találkoztak a tesztek során
- A felelősséget vállalják, és igyekeznek mihamarabb kijavítani a programot, de nehéz dolguk van a sokféle hibajelzés miatt
- XCOM 2 videoteszt
- XCOM 2 - Ezzel játszunk
A brutálisan nehéz stratégiai játék modernizált változatának folytatása, az XCOM 2 nem okozott csalódást a rajongók számára a játékélmény tekintetében, ugyanakkor rengeteg kifogásolható technikai baki lépett fel a premiert követően, egyeseknek roppant hosszú töltési időkkel, másoknak folyamatos frame rate problémákkal, megint másoknak pedig a program rendszeres összeomlásával is meg kell küzdeniük a megszálló idegen faj seregei mellett. A fejlesztő Firaxis Games értetlenül áll a felhasználók tömegesen érkező visszajelzéseivel kapcsolatban, állításuk szerint ugyanis fogalmuk sem volt róla, hogy ennyi bug és gond merülhet fel az XCOM 2 kapcsán.
„Én a laptopomon szoktam játszani az XCOM 2-vel, de esküszöm, hogy egy ilyen problémával sem találkoztam eddig, és a kompatibilitási tesztek folyamán sem bukkantak fel hasonlók.” – bizonygatta Jake Solomon, a program vezető tervezője egy friss interjúban.
Ennek ellenére Solomonék nem hárítják el a felelősséget, és mindent megtesznek azért, hogy minden egyes felhasználó zökkenőmentesen futtathassa a játékot a gépén, ám nem egyszerű a dolguk, mivel a felbukkant tünetek „változatosak” és „szórványosak”, így időbe telik, míg azok tényleges okaira fény tudnak deríteni a fejlesztők.
„Nem tudok pontos dátumot mondani, de azt elárulhatom, hogy megszállott őrültként dolgozunk azon, hogy rendbe hozzuk az XCOM 2-t ilyen téren, és már több problémára is megtaláltuk a megfelelő megoldást.” – ígérte Solomon.
A vegtelen toltesi bugba viszont egyszer belefutottam, de csak egyszer, azota sem. Igaz, egyelore nem modoltam semmit sem rajta (leszamitva a hivatalos preorder bonusz packot).
Kíváncsi vagyok mi okozza azt a sok teljesítménybeli problémát.