- Az XCOM 2 Global Overview adatai szerint több, mint 58 millió űrlény esett el a harcban kevesebb, mint egy hét alatt
- A játékosok megfontoltan küzdenek, csak 4.5 millió egységet veszítettek eddig
- A weboldal szerint még senki sem vitte végig a játékot
A Firaxis Games négy évvel ezelőtt támasztott fel az XCOM-sorozatot, február 5-én pedig végre megérkezett a körökre osztott stratégiai játék modernizált változatának folytatása, az XCOM 2, mely 20 évvel az előző epizód történéseit követően veszi fel a cselekmény fonalát. Az idegenek ekkorra már elfoglalták a Földet, az emberiség pedig a megszállókkal lepaktáló kormányoknak hála brutális elnyomásban szenvednek, ám az XCOM újraéled, hogy az ellenállás megszervezésével megkezdhessük a harcot a Föld bolygó felszabadításáért.
A játékosok pedig komolyan vették ezen küldetésüket, hiszen alig egy hét alatt több mint 58 millió idegen lényt pusztítottak el a forradalom nevében az XCOM 2 statisztikáit nyomon követő oldal adatai szerint, a számláló pedig egyre csak pörög. Ehhez a szép eredményhez egyébként 4.8 millió sikeres ütközet megvívására volt szükség, melynek csaknem negyedét a játék hihetetlen nehézsége ellenére is veszteségek nélkül sikerült teljesíteni, igaz, legtöbben a veterán szinten próbálkoztak. A legkönnyebben pusztuló ellenségek természetesen az egyszerű gyalogosok katonák, az 57 millió elesett egység 20%-át ők adják (mindeközben a leghatékonyabbak is, hiszen a játékosok leamortizált csapatainak csaknem feléért ők felelnek), a Codex nevű lényekkel azonban nehezen bírnak a felhasználók, hiszen utóbbiak az összes lemészárolt idegen csupán 4%-át teszik ki.
A stratégák egyébként úgy tűnik, hogy roppant megfontoltan küzdenek, hiszen mindössze 4.5 millió harcost veszítettek a küzdelmek során, ezek 66%-a ráadásul valamilyen járulékos sérülés következtében esett el. Épp ezért érthetetlen, hogy miként lehet az, hogy a statisztikai adatok szerint eddig még senkinek sem sikerült kijátszani a programot még a legkönnyebb nehézségi fokozaton sem. Élünk a gyanúval, hogy ez csupán valami hiba lehet az oldal kódjában.
Ugyan a Firaxis még nem árult el eladási adatokat az XCOM 2 kapcsán (az Egyesült Királyságban például nem kezdett jól a program, csak a 20. helyen debütált a dobozos eladásokat monitorozó ChartTrack listáján), de a fenti számok alapján úgy tűnik, hogy megtalálta célközönségét a körökre osztott stratégia.
A vesztem az lett,hogy nemvolt az embereimnek megfelelő felszerelése,holott én azt hittem.Sajnos utólag tudtam meg,hogy létezik a W.A.R. suit és a Wraith suit.Ezeket nem a szokott módon kell építeni,hanem a proving grouds nevű teremben kell gyártani és csak annyit tud használni,amennyit készített.Sajnos hatalmas baki volt részemről azis,hogy nem készítettem mentést a kritikus pont elött.Aki ezek elött áll azt tanácsolom,hogy mindenképp fullozza ki a legerősebb csapatát,mert elfog vérezni.
Egyébként tuti végig vitték már páran,mert nemhiszem,hogy mindenki olyan tökölős lenne,hogy kiépít minden contactot és arra fókuszál,hogy lehuzza az avatar-t.Bár a játék első felében húzósnak tűnik.A második felében viszont kifejezetten könnyű a projektet 0-3 között tartani.
Egyébként hozza az első rész színvonalát,bár nekem rövidebbnek tűnik,és nincs annyi lehetőség se fegyverek,se küldetések terén.Szóval egy kieg mindenképp ajánlott.
Nah mindegy az Avatarom elszált kb 7 block-nál jár. És két aktív ellenséges gyár van az egyiken lakat, és egy gyárat vertem be. Szóval szerintem még az elején vagyok.
Szerinted van esélyem még lejjebb vinni az Avatar állapotát, vagy jobb ha már most újra kezdem?
A vesztem az lett,hogy nemvolt az embereimnek megfelelő felszerelése,holott én azt hittem.Sajnos utólag tudtam meg,hogy létezik a W.A.R. suit és a Wraith suit.Ezeket nem a szokott módon kell építeni,hanem a proving grouds nevű teremben kell gyártani és csak annyit tud használni,amennyit készített.Sajnos hatalmas baki volt részemről azis,hogy nem készítettem mentést a kritikus pont elött.Aki ezek elött áll azt tanácsolom,hogy mindenképp fullozza ki a legerősebb csapatát,mert elfog vérezni.
Egyébként tuti végig vitték már páran,mert nemhiszem,hogy mindenki olyan tökölős lenne,hogy kiépít minden contactot és arra fókuszál,hogy lehuzza az avatar-t.Bár a játék első felében húzósnak tűnik.A második felében viszont kifejezetten könnyű a projektet 0-3 között tartani.
Egyébként hozza az első rész színvonalát,bár nekem rövidebbnek tűnik,és nincs annyi lehetőség se fegyverek,se küldetések terén.Szóval egy kieg mindenképp ajánlott.