• Betekintést nyerhettünk a South of Midnight játékmenetébe
  • Az alkotáson a We Happy Few fejlesztői dolgoznak
  • Egy meglehetősen egyedinek mondható címmel állunk szemben
  • Leginkább a stop-motion megvalósítás miatt

A tavalyi Xbox Games Showcase egyik nagy meglepetése volt a nem túl acélos We Happy Few-t is jegyző Compulsion Games új alkotása, az immár a Microsoft (és így az Xbox) figyelő tekintete alatt készülő South of Midnight, amely leginkább a Tim Burton stop-motion filmjeit idéző megvalósításával hívta fel magára a figyelmet. A megkapó dizájnnal felvértezett akció-kalandjáték a nemrég tartott rendezvényen is tiszteletét tette, ráadásul egy játékmenetben is bővelkedő előzetes keretében, ami végre a történetről is elárult ezt-azt.

A sztori szerint a hősnő, Hazel az édesanya felkutatására indul, miután egy 5-ös erősségű, mindent megváltoztató hurrikán elválasztotta őket egymástól. A főszereplő ugyanakkor kapott is valamit az őt ért veszteségért cserébe, megszerezte ugyanis a korábban szunnyadó Weaving képességet, amely lehetővé teszi a számára, hogy átformálja az univerzumot alkotó energiaszövetet. Mindebből látunk is egy kicsit a fent mellékelt kedvcsinálóban, amelyben többek között a harcrendszer és repüléssel (pontosabban siklással) tarkított platform-részek is bemutatásra kerülnek, miközben igyekszünk kereket oldani a Two-Toed Tom névre hallgató óriási aligátor elől – méghozzá egy beszélő harcsa útmutatása szerint, szürreális pillanatokban tehát biztosan nem szenvedünk majd hiányt. Maga a játékmenet eléggé standardnak mondható (nem pejoratív értelemben!), a látványvilág és a dizájn viszont bőven van annyira különleges, hogy érdemes legyen figyelemmel követni a fejlesztést. A South of Midnight valamikor 2025-ben fog megjelenni Xbox Series X/S-re és PC-re.