- Június 14-én kilép korai hozzáférésből a Wreckfest
- Next Car Game: Wreckfest Early Access teszt
A hányattatott sorsú Next Car Game 2013 elején került Kickstarterre, ahol a megcélzott 350 ezer dollárból csak kicsivel több, mint 80 ezer gyűlt össze, így lelőtték a gyűjtést. A fejlesztő azonban nem adta fel, és némi huza-vona után csak kiszuszakolta a Steam Early Access címei közé a játékot – de erre itt és most nem fecsérelnénk több szót, olvassátok el JohnBart remek összefoglalóját a játék kálváriájáról.
A vesszőfutás azonban most véget ér, és végre csak megjelenik a Next Car Game: Wreckfest, igaz, hogy június 15-ig egész pontosan 1611 napon áll majd a számláló, mely a korai hozzáférésben töltött időt mutatja - bár erre a fejlesztők helyében nem azt mondanám, hogy "csupán", pláne nem a Steam áruházi oldalán, de az ő dolguk... Személyes megjegyzéseket félretéve, az, hogy a dátum már igen közel van, reményt ad arra, hogy most már talán nem csúsztatják tovább a játék megjelenését.
Jó kis autós zúzda, ami főleg a szívatós Figure 8 és Crash Alley-jellegű pályákon mutatja meg magát, de a tartalmát/játékmenetét nézve ennek a játéknak normális projektmenedzsment mellett már 2014 végén meg kellett volna jelennie, mert tartalmilag nem nagyon ad többet a műfajban nálam örök kedvenc FlatOut: Ultimate Carnage-nél (különösen mert a hírek szerint a készülő Challenge mód is kb. a FlatOut-ok idióta minijátékaiból és bónusz járgányaiból inspirálódik).
A Bugbearnek az early accessben töltött öt év alatt szerintem technikai és gameplay értelemben is sikerült kivéreztetnie a projektet. A 2013-ban még szép grafika mára azért eléggé megkopott, az alapvetően kőegyszerű versenyekre és derbikre meg azért rá lehet unni így fél évtized után (nem véletlen, hogy egyidőben max. 4-500 ember tolja, de azoknak a zöme is offline, online sosem látok 30-40 embernél többet). A karriermódot persze ennek ellenére is ki fogom tolni, ha végre megjelenik, de alapvetően csalódtam a Bugbearben.