Már most fel kell szólítanom a nagyérdeműt, akik esetleg Diablo 3 folytatásra vágynak, hogy számukra, akár csak számomra, nagy csalódást jelent az idei BlizzCon fesztivál. Minden remekül kezdődött, a Blizzard elnöke Mike Morthaime beszélt a StarCraft második részéről, és mutattak egy csomó képet azokról a terran egységekről, amelyek már kiszivárogtak a szupertitkos főhadiszállásukról. Érdekességképpen szó volt pár másodpercig a World of Warcraft filmről, ami készül, de itt ki is fulladtak az információk róla egyelőre. Végül megjelent a WOW kreatív főistene, Frank Pearce, és ezzel gyakorlatilag minden remény porrá omlott. No, de elég a kesergésből, hiszen van egy kazal infóm a készülő World of Warcraft küldetéslemezről, a Wrath of the Lich Kingről.
Először is, nem lesz új faj, legalábbis a mostani bejelentésben erről nem közöltek információkat. Lesz cserébe integrált voice chat (hangkommunikáció), úgyhogy most már semmi sem ronthatja el az örömöt, amint egy háromméteres tauren 12 éves gyermekhangon elküld minket a fenébe. Jaj, elkalandoztam, tehát technikai újdonságként felhozták az integrált voice chat-et, a karakterkosztümizációt (tánc, hajstílusok, ilyesmi), játékos játékos elleni küzdelmekben újabb csatamezőket, rajta ostromfegyverekkel, ledönthető épületekkel, és természetesen arénákkal. Slussz, passz, se új effektusok, se modernizált grafikus motor, se semmi, legalábbis egyelőre.
Játékbeli részletekből már több áll a rendelkezésünkre. Azt már tudjuk, hogy a szintlimitet nyolcvanra emelik, és már azt is sejteni lehetett, hogy a rengeteg új útvesztőt Northrenden helyezik el, mindennek a végén pedig a Warcraft játékok egyetlen, igazi, szerethető karakterét, Arthast rakják majd, mint raid bosst. Ne feledjétek, vasárnaponként déltől este nyolcig megyünk raidelni a lich királyt, hát nem nagyszerű? Bevezetnek egy új hero classt (hős kasztot) a Death Knightot is. A magyar tükörfordításban halállovagnak aposztrofálható, kizárólag magas szinten felvehető sötét harcosban az az igazi poén, hogy nem csak a hordások, de a szövetségesek is válthatnak majd, ha éppen úgy döntenek, hogy elég volt a jó oldalból. Érkezik egy új foglalkozás is, az Inscription, nagyjából úgy lehetne fordítani, hogy ráolvasás, és nagyjából arról szól majd, hogy a játékosok testre szabhatják varázslataikat. A szóban bemutatott eget verő újdonságokat pedig egy nagyon hangulatos kis játékbeli jelenettel zárták (letölthetitek szerverünkről!), amelyben aztán Arthas herceg mutatta be nekünk az új küldetéslemez izgalmait, végül közölte, hogy le lehet majd őt is gyakni, szóval a Blizzard tényleg megcsinálta: unalmas főbohócot hegesztett össze a legmarkánsabb... áh, mindegy is.
Lehet, hogy elég negatívnak hangzik az írásom, és bevallom, az is. Én problémát látok ebben a második World of Warcraft kiegészítőben, méghozzá azt, hogy ránézésre az egész blizzardos bagázs krónikus ötlethiányban szenved. Nyolcvanadik szint, kötelező már régóta követelt hős kasztok, új területek, szörnyek, missziók, ezek mind baromi szépen mutatnak majd a játék dobozán, el lehet majd velük adni, és a kilencmillió transzba esett ember talán örülni is fog nekik. Éppen csak azok az apróságok nem kerültek előtérbe, amelyek miatt újabb kilenc milliót lehetne összehozni: a kocsmázás, a pecázás, a hasonló őrült, bohókás, de lényegében szólva nem túl hasznos extrákból egy cseppnyi sem került bele. (Na jó, új táncok, meg hajstílusok, hát köszönöm...) Szó volt rajongói oldalakon a túlélésről, mint szakmáról, ami az erdőbe helyezné a pihenőpontokat. Oké, nem volna túl 'hasznos' a szó szoros értelmében, hiszen nem tudnánk tőle könnyebben levágni a lich királyt, ám mégis, egy kis apróság lenne, ami miatt valahogy jobban beleélhetnénk magunkat a dologba.
Beleélés nincs, cserébe mehet tovább az eszetlen csatamezőzés (rég lerágott csontnak számító multi-modok garmadája, World of Warcraftba ültetve) meg az arénázás (csapatok egymásnak, ilyet se láttunk még) meg a végeláthatatlan csapatos útvesztőpucolás, hogy jobb cuccokban még több babért tudjunk a már említett küzdelmekben learatni. No de hol marad a blizzardi hangulatba ültetett zsenialitás? Vajon hányadik millió embernél vette át a kreativitás helyét a becsületes iparosmunkára való törekedés? Mindegy, lényeg a lényeg, az adatlapnál is látható hivatalos weboldal már él, illetve begyűjtöttük nektek az összes publikált játékképet, koncepciókat, sőt, jó pár háttérképet is.
Először is, nem lesz új faj, legalábbis a mostani bejelentésben erről nem közöltek információkat. Lesz cserébe integrált voice chat (hangkommunikáció), úgyhogy most már semmi sem ronthatja el az örömöt, amint egy háromméteres tauren 12 éves gyermekhangon elküld minket a fenébe. Jaj, elkalandoztam, tehát technikai újdonságként felhozták az integrált voice chat-et, a karakterkosztümizációt (tánc, hajstílusok, ilyesmi), játékos játékos elleni küzdelmekben újabb csatamezőket, rajta ostromfegyverekkel, ledönthető épületekkel, és természetesen arénákkal. Slussz, passz, se új effektusok, se modernizált grafikus motor, se semmi, legalábbis egyelőre.
Játékbeli részletekből már több áll a rendelkezésünkre. Azt már tudjuk, hogy a szintlimitet nyolcvanra emelik, és már azt is sejteni lehetett, hogy a rengeteg új útvesztőt Northrenden helyezik el, mindennek a végén pedig a Warcraft játékok egyetlen, igazi, szerethető karakterét, Arthast rakják majd, mint raid bosst. Ne feledjétek, vasárnaponként déltől este nyolcig megyünk raidelni a lich királyt, hát nem nagyszerű? Bevezetnek egy új hero classt (hős kasztot) a Death Knightot is. A magyar tükörfordításban halállovagnak aposztrofálható, kizárólag magas szinten felvehető sötét harcosban az az igazi poén, hogy nem csak a hordások, de a szövetségesek is válthatnak majd, ha éppen úgy döntenek, hogy elég volt a jó oldalból. Érkezik egy új foglalkozás is, az Inscription, nagyjából úgy lehetne fordítani, hogy ráolvasás, és nagyjából arról szól majd, hogy a játékosok testre szabhatják varázslataikat. A szóban bemutatott eget verő újdonságokat pedig egy nagyon hangulatos kis játékbeli jelenettel zárták (letölthetitek szerverünkről!), amelyben aztán Arthas herceg mutatta be nekünk az új küldetéslemez izgalmait, végül közölte, hogy le lehet majd őt is gyakni, szóval a Blizzard tényleg megcsinálta: unalmas főbohócot hegesztett össze a legmarkánsabb... áh, mindegy is.
Lehet, hogy elég negatívnak hangzik az írásom, és bevallom, az is. Én problémát látok ebben a második World of Warcraft kiegészítőben, méghozzá azt, hogy ránézésre az egész blizzardos bagázs krónikus ötlethiányban szenved. Nyolcvanadik szint, kötelező már régóta követelt hős kasztok, új területek, szörnyek, missziók, ezek mind baromi szépen mutatnak majd a játék dobozán, el lehet majd velük adni, és a kilencmillió transzba esett ember talán örülni is fog nekik. Éppen csak azok az apróságok nem kerültek előtérbe, amelyek miatt újabb kilenc milliót lehetne összehozni: a kocsmázás, a pecázás, a hasonló őrült, bohókás, de lényegében szólva nem túl hasznos extrákból egy cseppnyi sem került bele. (Na jó, új táncok, meg hajstílusok, hát köszönöm...) Szó volt rajongói oldalakon a túlélésről, mint szakmáról, ami az erdőbe helyezné a pihenőpontokat. Oké, nem volna túl 'hasznos' a szó szoros értelmében, hiszen nem tudnánk tőle könnyebben levágni a lich királyt, ám mégis, egy kis apróság lenne, ami miatt valahogy jobban beleélhetnénk magunkat a dologba.
Beleélés nincs, cserébe mehet tovább az eszetlen csatamezőzés (rég lerágott csontnak számító multi-modok garmadája, World of Warcraftba ültetve) meg az arénázás (csapatok egymásnak, ilyet se láttunk még) meg a végeláthatatlan csapatos útvesztőpucolás, hogy jobb cuccokban még több babért tudjunk a már említett küzdelmekben learatni. No de hol marad a blizzardi hangulatba ültetett zsenialitás? Vajon hányadik millió embernél vette át a kreativitás helyét a becsületes iparosmunkára való törekedés? Mindegy, lényeg a lényeg, az adatlapnál is látható hivatalos weboldal már él, illetve begyűjtöttük nektek az összes publikált játékképet, koncepciókat, sőt, jó pár háttérképet is.
Akiket érdekel maga a prezentáció, azoknak íme:
-Outland
-lvl 70
-2 új faj ( csak a BE volt ismeretes az új aly faj rejtéj volt)
- vagy CoT-ot vagy Kara-t is bejelentették, de ebbe se vagyok biztos...
És mit tudunk most a WotLK-ről ?
-Northrend
-lvl 80
-Deathknight
Mit akarunk ? hogy a bejelentés pillanatában mindent tudjunk a játékról ? 1-2 ütős infót bedobtak és kész, ráérnek még a többivel. Szerintem lesz ötletük, NigthBagoly szerintem bepánikolt... lesz itt olyan újítás aminek meg fogunk őrülni...
hogy azért csak kitalálna majd valamit. Hiszen most a SC2 is kapott egy hatalmas újítást.
Reménykedjünk.
Eléggé fura belegondolni abba,hogy a WC univerzum egyik legerősebb lényét egy 25 fős parti bedarálja...de legalább bosszút lehet állni rajta.Totál eksztázisban vagyok azóta,mióta megtudtam,hogy készül a WotLK...
Ezzel várhattak volna még mert eszükbe jutot volna talán okosabb dolog is...
Pl én jobban örülnék annak ha a harcot turbóznák fel mert ez a ütök, állok, ütök, állok,ütök, meghalt, jajj de szuper!
Ez nekem nem jön be... ugyhogy nem tudom a Warcraftokkal semibajom nincs a BC-ig...
de ezzel? á mind1! szerintem az ember félre teszi majd... ez az én véleményem
Ige igen na a frist aid meg az echantingom nem cserélem semmire le
80 szint új spellek jó hangzik
Na de ilyen fantáziát
Nem muszály követniük a Warcraft 3 történet helyszin faj ait
Lehetne pl olyan faj hogy démon
Vagy egy olyan faj amivel te döntöd el hogy allis vagy hordás vagy
Guildal is csinálhatnának valamit mindig csak egy Csetszoba lesz
Ez mind jó és király
Pecázni még sajna nem pecáztam mert nincs sok időm és eddig fölösnek tartottam de megnézem ezek után És én is remélem h nem csak pvp lesz bár én szeretem az ilyen 5v5 arénát mert tactic, legtöbbször ilyenér meek fel meg reputationra gyúrni végig olvasni a questek sztoryját mert a BCben is van jó, igaz 50ből egy de az jó! Nekem ez az insta loholás akkor lett kicsit demoralizált a szememben amikor az illidant 2 nap alatt leütötték... És én igyexem nem tierért menni dungeonba de sajna ha lehet már ráhajt az ember és akkor télleg veszít az értékéből a game. De ember vok és vállalom h kockulok, nem szándékos de nem is mentem magam alolla! De remélem ezzel a véleménnyel nem csak te leszel így és mindenkinek tetszeni fog ha megvalósul vmi forradalmi ott IS, vagy ha nme tetszik tuti senkinek nem lesz negatív élménye ezért. Én is mostmár a te véleményeden vagyyok mert ez télleg csak jó lehet!(bocs a helyesírásért csak laptop keyboardot nem komálom)
Am. arra gondoltam h jobb a nagyobb valóságtartalmú fantasy mpl LOTR, vagy mint a klánok ura könyv. Mert az utolsó WC könyv is annyira mese h az má SZTEM nemjó.
Am. sztem sokkal jobb lesz a hangulat mint out-on mert nekem naon nem jön be ez a "átlépem a területhatárt és télből nyárba/káoszból rendbe érkezem" itt teljesen egységes és jól, fokozatosan változó játékterünk van(vidik alapján), és az eltündérmesésedő világból visszafordulunk egy kicsit a realista fantasy felé! Éljenek a szerepjátékok!