Alig két napja számoltunk be arról, hogy a World of Warcraft: Legion új raidje egy Mythic nehézségi szintet is tartalmaz. A Blizzard nyilván úgy gondolta, hogy ezzel egy időre leköti a játékosokat, míg október 11-én megérkezik a második turnus, de ez nem jött össze.
Az Exorsus nevű orosz csapat mindössze 18 óra alatt elért az Emerald Nightmare című raid főellenfeléhez, Xaviushoz, akit laza két óra alatt el is agyabugyáltak a Mythic nehézségi fokozaton. De semmi gond, október 11-én jön a második, október 25-én pedig a harmadik kör az Emerald Nightmare-ben.
De pl a magyar top guildek is csak 2 killnél tartanak.
Ps2-t nem toltam jó ideje, de szerintem minden játékra igaz, hogy addig sírnak benne az emberek, ameddig le nem viszik a szintet zéróra és mindent agyon nerf/buffolnak, hogy valakinek mindig rossz másnak mindig jó lesz.
Szerintem ott rendbe tudnák hozni a dolgokat, ha lenne hozzá akarat, hogy fokozatosan lassanként nehezítsék a játékot, anélkül, hogy a játékos bázis elszivárogjon. Leginkább ezek miatt könnyítenek minden játékot, mert ami ftp az csak úgy nyerő, ha nem szenvedsz vele, ami fizetős az meg mert pénzt tettél bele és élvezni akarod. Kevesen vagyunk, akik a nehezet szeretik, el kell fogadni ezt sajnos.
Ps2 jut eszembe ellenpéldának ahol a sok kis codos 10 éves folyamatosan a fórumon sír ha nem infantry fókuszú fejlesztés jön : "artylery will be the absolute end of this game" "to easy to farm infantry with noob tanks" "Daybreak dont respect my playstyle" "Who cares about bases im just here to shoot people" ott sajnos elkövették azt a hibát hogy csak rájuk fejlesztenek és a high explosive tanklövegnek lassan kisebb az aoe ja mint az infantry fegyvereknek :(