Amíg kipihente a Warcraft III és annak küldetéslemeze, a Frozen Throne fáradalmait, addig a Blizzard szakemberei bevackolták magukat északra, új szörnyeket helyeztek el a területen, majd elmenekültek, és állítólag legközelebb megnyitják majd a hetvenedik szintet birtokló egyéneknek, mondván, majd ők megbeszélik Arthasszal, mégis mit keresnek újdonsült székhelyén. Ha hihetünk a pletykáknak, az idei BlizzCon hatalmas új bejelentése a World of Warcraft második küldetéslemeze lesz, amely a Wrath of the Lich King címet viseli, és amelyről pontosan még nem tudunk semmit...
...azonban, miután imádok pletykákat közölni veletek, és a WoW közösség nagyon beindult, már ami a biztos információkat illeti, úgy döntöttem, pár érdekességet kiszedek nektek a szóbeszédekből. Miután nem tudhatjuk, hogy ezek közül melyik az igaz, és melyik nem, kéretik komolyan venni a PLETYKA műfajt, biztosat ugyanis majd a Blizzard hivatalos bejelentése után tudhatunk csak. Nos, nézzük.
- Az egyik WOW rajongói oldal biztos forrásra hivatkozva közölte, hogy a küldetéslemezbe két új faj fog ismét bekerülni. Az Alliance oldaláról nem tud semmit, azonban a murlockot emelte ki, mint biztos pontot a Wrath of the Lich Kingben. A vízben járó szörnyek igazi őrületek, minden nagyobb WoW-rendezvényre bekeveredik pár fiatalember, murlocknak öltözve, szóval alapja lenne a dolognak, kérdés az, hogy lenne-e értelme úgy konkrétan.
- Egy másik portál szerint két új kaszt kap majd helyet, amelyek megbolygatják majd az alapjáték sekélyes állóvizét. Miután a Blizzard foggal-körömmel küzd azért, hogy a játékegyensúly megmaradjon, ez meglehetősen érdekesen hangzik mindazonáltal az egyik új hős a Deathknight lesz, míg az Alliance oldalon egy teljesen más (!) kaszt kerül elő.
- Szintén ezen a portálon, a fórumban hangzott el, hogy pár új másodlagos szakma is helyet kap majd ez a bejegyzés amúgy tényként kezeli a küldetéslemez címét, és a murlockot, mint játszható fajt. Pár méretes ökörségen kívül bekerült egy-két igazán hangzatos is: a túlélés (surviving) szakmában például sátrakat építhetnénk a vadonban, amelyek szinttől függően bónuszokat adnak, és magasabb hozzáértésnél képesek megadni alváskor azt a pihenő bónuszt, amelyeket ezidáig csak a fogadók adtak meg. Természetesen, hogy ne legyünk pontatlanok, megemlítették még a favágást (?) és az alkoholfőzést is. Ez utóbbi sajnos teljesen esélytelen, de én magam szívesen megtanítanám kedvenc törpémnek a serital teremtését...
- És végül személyes kedvencem: a szintlimit kérdése. Az egyik rajongói portál fixen hiszi, hogy feltolják a limitet 75-re, egy másik pedig egy elejtett beszélgetésre utalva azt állítja: nyolcvanig nem is lesz megállás. A diszkrétebbek szerint a limit megmarad, pusztán új küldetésekkel speciális übertárgyak nélkül! - és szörnyekkel töltik meg a kiegészítőben megjelenő új területeket, hiszen a különböző instákat beépíthetik foltokba is, a hobbijátékosoknak azonban kéne pár olyan terület, ahol 50 fős egyeztetés nélkül mehetnek egy kicsit kikapcsolódni.
(Az illusztrációnak felhasznált képek az alapjátékból, illetve az első küldetéslemezből vannak.)
...azonban, miután imádok pletykákat közölni veletek, és a WoW közösség nagyon beindult, már ami a biztos információkat illeti, úgy döntöttem, pár érdekességet kiszedek nektek a szóbeszédekből. Miután nem tudhatjuk, hogy ezek közül melyik az igaz, és melyik nem, kéretik komolyan venni a PLETYKA műfajt, biztosat ugyanis majd a Blizzard hivatalos bejelentése után tudhatunk csak. Nos, nézzük.
- Az egyik WOW rajongói oldal biztos forrásra hivatkozva közölte, hogy a küldetéslemezbe két új faj fog ismét bekerülni. Az Alliance oldaláról nem tud semmit, azonban a murlockot emelte ki, mint biztos pontot a Wrath of the Lich Kingben. A vízben járó szörnyek igazi őrületek, minden nagyobb WoW-rendezvényre bekeveredik pár fiatalember, murlocknak öltözve, szóval alapja lenne a dolognak, kérdés az, hogy lenne-e értelme úgy konkrétan.
- Egy másik portál szerint két új kaszt kap majd helyet, amelyek megbolygatják majd az alapjáték sekélyes állóvizét. Miután a Blizzard foggal-körömmel küzd azért, hogy a játékegyensúly megmaradjon, ez meglehetősen érdekesen hangzik mindazonáltal az egyik új hős a Deathknight lesz, míg az Alliance oldalon egy teljesen más (!) kaszt kerül elő.
- Szintén ezen a portálon, a fórumban hangzott el, hogy pár új másodlagos szakma is helyet kap majd ez a bejegyzés amúgy tényként kezeli a küldetéslemez címét, és a murlockot, mint játszható fajt. Pár méretes ökörségen kívül bekerült egy-két igazán hangzatos is: a túlélés (surviving) szakmában például sátrakat építhetnénk a vadonban, amelyek szinttől függően bónuszokat adnak, és magasabb hozzáértésnél képesek megadni alváskor azt a pihenő bónuszt, amelyeket ezidáig csak a fogadók adtak meg. Természetesen, hogy ne legyünk pontatlanok, megemlítették még a favágást (?) és az alkoholfőzést is. Ez utóbbi sajnos teljesen esélytelen, de én magam szívesen megtanítanám kedvenc törpémnek a serital teremtését...
- És végül személyes kedvencem: a szintlimit kérdése. Az egyik rajongói portál fixen hiszi, hogy feltolják a limitet 75-re, egy másik pedig egy elejtett beszélgetésre utalva azt állítja: nyolcvanig nem is lesz megállás. A diszkrétebbek szerint a limit megmarad, pusztán új küldetésekkel speciális übertárgyak nélkül! - és szörnyekkel töltik meg a kiegészítőben megjelenő új területeket, hiszen a különböző instákat beépíthetik foltokba is, a hobbijátékosoknak azonban kéne pár olyan terület, ahol 50 fős egyeztetés nélkül mehetnek egy kicsit kikapcsolódni.
(Az illusztrációnak felhasznált képek az alapjátékból, illetve az első küldetéslemezből vannak.)
Mondjuk azt nem ertem, hogy miert nem csinälnak akkor egy WOWII-t.
A Guild Wars-nak mär több kiegeszitoje is kijött, szoval a Blizz csak szuttyog, mig abbol mär megjelenik a mäsodik resz is. Vagy a penzt ennyi ideig szämolgatjäk. Igaz ugyan, hogy jön a StarCraft II, de meg olyan messze van, mint az ällat.
(bocs, nincs ekezet a bill.-en)
WoW trial-hoz volt szerencsém, és lenyűgözött... Még szerencse, hogy lejárt, mert különben még ma is ott "sínylődnék" . Isteni volt látni testközelből az RTS szereplőit (kár, hogy nem csináltam egy közös fotót Orgrimmar-ban Thrall-lal ), a Világot... Meg amúgy is: isteni volt teljesen szabadon baromkodni egy hatalmas Világban... Battleground-ot is volt szerencsém kipróbálni, az is isteni volt, nagyon hősies küzdelmeket lehetett vívni benne .
Sajnos csak a Nightelf és az Orc területeket tudtam bejárni (meg egy kis Ironforge is volt, de ott rettentő sok volt a nagyarcú és agresszív n00b, így ott kb. 30 percet voltam), de az is meggyőzött arról, hogy ez egy istenjáték.
Kár, hogy havidíjas, különben még ma is tolnám.... De hát ami jó, azt meg kell fizetni, ugye...
Szóval már nagyon várom.De szerintem ez a Lich King kicsit elkapkodott lenne,hiszen előbb lehetne még a Maelstorm,az Emerald Dream,Gilneas például.No,de a Blizz majd jobban tudja.
gyakran szoktam sportolni is (sajnos mostanság már nem mert van egy ínszalagszakadásom de az már más téma).
Amúgy szerintem új faj nem fog bekerülni és másik kaszt sem, de ez csak az én magán véleményem. Ez a sátorozósdi viszont tetszik.
A murlock nem hiszem, hogy játszható fajként szerepelne. Hogy miért nem? Hát, először is nem tudnánk besorolni, sem a szövetséghez, sem a hordához. (persze, lehet hogy benne van a hiba, és nincs akkora fantáziám)
Az új szakmák jól hangzanak, ám az új területekre vonatkozó találgatások helyett, gondoljunk arra a sok kihasználatlan területre Azeroth-on. Szerintem ha csak azokat töltenék meg npc-kkel, akkor is jó expansion-t kapnánk. Persze a Blizzard nem így áll hozzá....remélem.
Amugy GWzek, én meg azt nem unom meg....
Az MMOPRG jó és mindnki azzal játszik és annyit amennyit szerte....(van aki még fizet is érte, de az magánügy)