- Nagyot csökkent a World of Warcraft előfizetőinek a száma
- Hat hónap alatt hárommillióan távoztak
- Jelenleg 7,1 millió előfizető van
- World of Warcraft: Warlords of Draenor teszt
- PC
Évek óta megfigyelhető, hogy csökken a World of Warcraft előfizetőinek a száma, a lefelé mutató trendet pedig csak az egyes kiegészítők tudják ideiglenesen korrigálni. A legutóbbi csomag, a Warlords of Draenor megjelenése előtt 7,4 millió előfizetőt számolt a Blizzard, ami tízmillió felé ugrott az új kaland megjelenésével -- most, közel hat hónappal az expanzió premierje után újra csökkent az előfizetők száma, mégpedig elég nagyot.
Az Activision gazdasági jelentéséből megtudtuk, hogy nagyjából hárommillió játékos hagyta ott Azerothot, így jelenleg 7,1 millióan maradtak, ami kevesebb, mint a Warlords of Draenor előtti tömeg, vagyis tovább folytatódik a leszállóág, ugyanakkor ez még mindig rengeteg ember, akik rendszeresen pénzt költenek.
Az Activision a közleményében úgy fogalmazott, hogy ez a csökkenés várható volt a korábbi expanziók tapasztalatai alapján, de a távozó játékosok által okozott bevételkiesését ellensúlyozza a meglévő felhasználók vásárlási szokásai és a bizonyos régiókban végrehajtott áremelés. „A World of Warcraft továbbra is első helyen áll az előfizetésese MMOG-k táborában.” -- foglalta össze a kiadó.
A mostani 20 as szintű trial játékmód nem annyira élvezhető, szerintem a goldét vehető játékidő az használható, ha valaki kimaxolja pár hónap alatt az első karijait és utána farmol annyit, hogy azt már később csak kevés erőfeszítéssel fenntartsa.
Az EVE-t is ezért szeretem, mert megvan a lehetőség benne, hogy ne kelljen fizetni és teljes hozzáférésed lehet, csupán csak ingame kell dolgozni kicsit.
Aranyat farmolni sem nagyon kell egy idő után, mert ha van pár karaktered 100as szinten (és van tier3 Garrison tier3-as Barrack + Salvage), akkor napi szinten fél óra ráfordítással simán tudsz 1000 aranyat szerezni csak a missziókból és a salvage cuccok eladásából úgy, hogy el sem hagyod a Garrisont a karaktereiddel... Ha pedig közben még szakmázol is, vagy csinálod a napikat, még több (még ha ez esetben van némi kiadás is, repair, mats, stb. költség)
A mostani 20 as szintű trial játékmód nem annyira élvezhető, szerintem a goldét vehető játékidő az használható, ha valaki kimaxolja pár hónap alatt az első karijait és utána farmol annyit, hogy azt már később csak kevés erőfeszítéssel fenntartsa.
Az EVE-t is ezért szeretem, mert megvan a lehetőség benne, hogy ne kelljen fizetni és teljes hozzáférésed lehet, csupán csak ingame kell dolgozni kicsit.
A trial meg valóban semmit nem mutat a játékból, azt mondjuk feltolhatnák simán egy 50-es szintig.
Amúgy mostanában érkezik a 6.2-es nagyobb tartalom frissítés, ami elég sok új dolgot hoz megint, senki nem mondhatja, hogy nincs támogatás, mert nagyon durván pakolják bele a contetet folyamatosan. Csodálkoznék, ha az elkövetkező 10 évben f2p lenne. Meg amúgy is, mint a cikkben van, számoltak egy hasonló csökkenéssel és minden kiegnél ez van, meg hogy páran egyből kongatják a vészharangot. Ha meg minden igaz, most nem is lesz olyan hosszú intervallum a következő kiegég, mint volt a SoO és a WoD között (na meg ugye mondom, hogy folyamat nyomják teli tartalommal megjelenés óta).
http://eu.battle.net/wow/en/blog/18985406 itt a link 6.2-ről, ha valakit érdekelne.
A mostani 20 as szintű trial játékmód nem annyira élvezhető, szerintem a goldét vehető játékidő az használható, ha valaki kimaxolja pár hónap alatt az első karijait és utána farmol annyit, hogy azt már később csak kevés erőfeszítéssel fenntartsa.
Az EVE-t is ezért szeretem, mert megvan a lehetőség benne, hogy ne kelljen fizetni és teljes hozzáférésed lehet, csupán csak ingame kell dolgozni kicsit.