Még tavaly év végén hirdette meg a War Child alapítvány az Armistice Campaign elnevezésű jótékonysági akcióját, több játékfejlesztő bevonásával. A pénzt a játékosok adományozták össze oly módon, hogy bizonyos játékbeli tartalmak megvásárlásával, az azért fizetett összeg egy része vagy egésze a szervezet zsebében landolt.
A World of Tanks esetében különleges emblémák és csomagok megvásárlása után a teljes összeggel a War Child alapítványát és ezáltal a háborús övezetben sínylődő gyerekeket segítették játszva a virtuális tankparancsnokok, melynek eredményeként egészen pontosan 84.800 dollárt, vagyis nagyjából 24 millió forintot szedtek össze a nemes cél érdekében.
“Itt a War Child alapítványnál teljesen lenyűgözött miket az akcióban részt vevő stúdiók nagylelkűsége. A játékosoknak is szeretnénk megköszönni a támogatást, melyet vásárlásaikkal nyújtottak.” - köszönte meg Wayne Emanuel, az alapítvány menedzsere mindenkinek a közreműködést.