A Wildstar 2014-ben jelent meg, jól sikerült program lett, hiszen jó néhány World of Warcraft fejlesztő is volt Carbine Studios csapatában. A megjelenés után Lor így írt róla: "A  nagysikerű MMO-k alapjait ellesve egy mély és tartalmas rendszert sikerült felhúzniuk a fejlesztőknek, amit becsomagoltak egyedi és harsány külsőbe, orbitális mennyiségű tartalommal megspékelve." A havidíjas programként elrajtoló, majd ingyenessé váló Wildstar életében egyszer már volt egy fejlesztő elbocsátási hullám, de ez csak a játék kínai piacra szánt verzióját érintette, mást nem.  A vég azonban eljött: az NCSoft bejelentette, hogy bezárja mind a Wildstar-t, mind az azt fejlesztő Carbine Studios-t. Természetesen a Wildstar is tartalmazott mikrotranzakciót, így azok, akik az elmúlt időben pénzt költöttek a játékban, visszakapják a befektetett összeget. 

Az NCSoft azt is elmondta, hogy most jelölik ki azokat az embereket, akik végrehajtják a Wildstar leállítását: Tudják, hogy egy nagyon nehéz és fájdalmas döntést kellett meghozniuk, ugyanakkor az alkalmazottakat nem hagyják magukra: az NCSoft szervezeti struktúráján belül keresnek nekik új lehetőségeket, pozíciókat. 

A Wildstar játékosbázisa az elmúlt időszakban drasztikusan lecsökkent, 2017 októbere óta átlagosan 200 ember játszott a programmal. Te benne voltál? Ha igen, írjátok meg, mit gondoltok a bezárásról!

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!