Ez a széria pedig Nick Park gyermeke, a Wallace & Gromit. Remélem, senkinek nem kell bemutatnom a sajtimádó, tipikusan angol, ezermester Wallace-t a maga idióta találmányaival, és a szuperintelligens, diplomás beagle-t, Gromitot. A páros eddig három rövidfilmben (jelenleg készül a negyedik), és egy egész estés moziban (Wallace és Gromit és az Elvetemült Veteménylény) öltött testet, és mind az utóbbi, mind az előbbiek közül a Close Shave és a The Wrong Trousers Oscar-díjat nyert, ami egészen kivételes dolog, bár nem meglepő, látva a tényleg zseniális műveket.
A játékipar hamar felfedezte a szériát, hiszen már 1995-ben megjelent a W&G: Cracking Contraptions, melyben főleg a filmekben szereplő találmányokat építhettük újra. Ezt követte 2003-ban a Wallace & Gromit in Project Zoo, illetve 2005-ben a The Curse of The Were-Rabbit, mindkettő a Frontier Developments (az Elite atyja, David Braben cége) tolmácsolásában. Ez utóbbiak mind tipikus platformjátékok voltak, ugrabugrálni kellett és gyűjtögetni, bár utóbbi már elment az akció/kaland felé, kooperatív játékmóddal.
Nos, a Telltale Games most teljesen új irányba viszi e a történetet, hiszen a most bejelentett Wallace & Gromit's Grand Adventures, a cég jó szokásához híven, kalandcím lesz, hasonló az állati nyomozópáros történetéhez, és természetesen szintén epizódos formában készül. Egyelőre annyit tudunk a játékról, hogy jóval több fizikai és szituációs komédia elem kerül bele, és mindkét figurát irányíthatjuk majd, a főszerepben pedig az őrült szerkezetek állnak. Dan Connors, a stúdió elnöke elmondta, hogy igazi gyurmakinézetre számíthatunk (hm...), ami nagy kihívás számukra, hiszen egészen odáig elmehetnek a részletességgel, hogy például a modelleken a „készítő” ujjlenyomata is meglátszódjon. Terveik szerint a játék sokkal méltóbb lesz a filmekhez, mint az eddigi címek, lényegesen interaktívabb, ahol kapcsolatba kerülhetünk a karakterekkel, és úgy érezhetjük, hogy valóban belekerültünk Wallace és Gromit világába. Sajnos ennél többet egyelőre nem tudunk, az ízelítő oldal szerint hétfőn érkezik az információzuhatag, remélhetőleg képanyaggal, természetesen ebben az esetben visszatérünk rá.
A játékipar hamar felfedezte a szériát, hiszen már 1995-ben megjelent a W&G: Cracking Contraptions, melyben főleg a filmekben szereplő találmányokat építhettük újra. Ezt követte 2003-ban a Wallace & Gromit in Project Zoo, illetve 2005-ben a The Curse of The Were-Rabbit, mindkettő a Frontier Developments (az Elite atyja, David Braben cége) tolmácsolásában. Ez utóbbiak mind tipikus platformjátékok voltak, ugrabugrálni kellett és gyűjtögetni, bár utóbbi már elment az akció/kaland felé, kooperatív játékmóddal.
Nos, a Telltale Games most teljesen új irányba viszi e a történetet, hiszen a most bejelentett Wallace & Gromit's Grand Adventures, a cég jó szokásához híven, kalandcím lesz, hasonló az állati nyomozópáros történetéhez, és természetesen szintén epizódos formában készül. Egyelőre annyit tudunk a játékról, hogy jóval több fizikai és szituációs komédia elem kerül bele, és mindkét figurát irányíthatjuk majd, a főszerepben pedig az őrült szerkezetek állnak. Dan Connors, a stúdió elnöke elmondta, hogy igazi gyurmakinézetre számíthatunk (hm...), ami nagy kihívás számukra, hiszen egészen odáig elmehetnek a részletességgel, hogy például a modelleken a „készítő” ujjlenyomata is meglátszódjon. Terveik szerint a játék sokkal méltóbb lesz a filmekhez, mint az eddigi címek, lényegesen interaktívabb, ahol kapcsolatba kerülhetünk a karakterekkel, és úgy érezhetjük, hogy valóban belekerültünk Wallace és Gromit világába. Sajnos ennél többet egyelőre nem tudunk, az ízelítő oldal szerint hétfőn érkezik az információzuhatag, remélhetőleg képanyaggal, természetesen ebben az esetben visszatérünk rá.