Amikor a kilencvenes évek végén megérkezett a Dungeon Keeper első része, hat lóval sem lehetett elrángatni a gép elől, amíg nappalokon és éjszakákon keresztül végig nem toltam. Peter Molyneux legendás játéka nem volt hibátlan, például komoly optimalizálási problémákkal küzdött: a vége felé az egyébként akkoriban jónak számító gépemen olyannyira belassult, mintha diavetítést néznék, pedig az elején tökéletesen futott. Mégis, olyannyira rákattantam, hogy meg sem álltam, míg az Ultima játékok hősével, az Avatarral (a Dungeon Keeper főellenségével) nem végeztem.
Az 1999-es második rész mindenben javított, ami az első részben nem stimmelt, így ez nyújtotta a tökéletes Dungeon Keeper élményt, rengeteg újdonsággal, ezért hosszú éveken keresztül csak vártam, vártam és vártam az igazi folytatást... Úgy látszik tíz évig kellett várni arra, hogy a remény ismét felcsillanjon és egyelőre csak egy bejegyzett szabadalom formájában... Vajon mire képes az Electronic Arts Peter Molyneux nélkül Dungeon Keeper téren? Erre csak a jövő képes választ adni...
Az 1999-es második rész mindenben javított, ami az első részben nem stimmelt, így ez nyújtotta a tökéletes Dungeon Keeper élményt, rengeteg újdonsággal, ezért hosszú éveken keresztül csak vártam, vártam és vártam az igazi folytatást... Úgy látszik tíz évig kellett várni arra, hogy a remény ismét felcsillanjon és egyelőre csak egy bejegyzett szabadalom formájában... Vajon mire képes az Electronic Arts Peter Molyneux nélkül Dungeon Keeper téren? Erre csak a jövő képes választ adni...
Sajna az EA miatt én is kételkedem a dolog "minőségében"...
De azért reménykedem is...
Amúgy cirka két hónapja, hogy elővettem az első részt. Jelenleg a 16. pályával szenvedek.
]{redenccel egyetértek, ezt tényleg csak elrontani lehet, főleg, hogy manapság minden konzolorientált, ez a játék meg túl komplex ehhez...
ha az a MMO pletyka igaz lessz akkor felakasztom magam...mindenből mmo t nyomni..ez a leggusztustalanabb dolog amit meglehet csinálni 1 jó játékkal!!!
nah nagyon várok már 1 bejelentést!!
hozzám a második rész is erősen megkésve érkezett, utána meg az első nagyon nehézkésnek tűnt, nem is erőltettem.
a második azóta is állandó lakó a vinyón, mindig jól jön egy kis skirmish a gép ellen.
a jelszó:
DISCO INFERNO!
Egyébként majd egy éve volt róla hír, hogy "kis kedvencem", a Starbreeze Studios elkészíti az EA számára egy nagy klasszikus Bullfrog játék feldolgozását. Akkor sokak a Syndicate mellett voksoltak, de lehet, hogy a Dungeon Keeper az. Ha igaz a kombinálásom, akkor örülök, mert az a dark fantasy hangulat, amivel az Enclave belopta magát a szívembe (azt is ugye a Starbreeze hegesztette), a Dungeon Keeper mellé tökéletesen passzolna.
Én most elkezdtem imádkozni .
Ui: Azt azért jegyezzük meg, hogy tavaly decemberben a NetDragon Websoft megállapodott az EA-vel egy Dungeon Keeper Online MMORPG elkészítésében, amit csak Ázsiában fognak üzemeltetni (Kína, Hongkong, Tajvan, Makaó).