A napokban George Miller azt nyilatkozta, hogy az Avalanche Studio 2015-ös, egyesek szemében már kult-klasszikussá vált Mad Max-játéka "nem volt olyan jó, mint amilyennek szerették volna", és utalt arra, hogy szeretné, ha Kodzsima elvállalna egy új játékadaptációt, ami viszont világsiker lehet. Hozzátette, hogy az irányítás "nem az ő kezükben volt", utalva arra, hogy teljesen más csapat végezte a kreatív feladatokat a fejlesztésnél.
Christofer Sundberg, a fejlesztést végző Avalanche Studio alapítója azonban visszaszólt Millernek, és "teljes ostobaságnak" tartja azt, amit mondott. "Mindent megtettek azért, hogy ez egy teljesen lineáris játék legyen, miután leszerződtek egy nyílt világú játékok mögött álló csapattal" – írta Twitteren. "A fejlesztés első éve után rájöttek, hogy inkább egy lineáris élményt csináljunk, mintsem azt a nyílt világú játékot, amit mi dobtunk be". Ez azt eredményezte, hogy az Avalanche kidobott egy teljes évnyi munkát az ablakon és majdnem a legelejéről kezdték újra a fejlesztést. A Mad Max végül épp azon a napon jelent meg, mint a Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, utóbbi viszont nyilván elnyomta népszerűségben. A rossz eladások miatt a Warner több DLC-t is törölt, amelyek csak arra vártak, hogy kiadják őket.