- Egy hiba miatt került ki a sugárkövetés
- A Capcom tisztában van a problémával
- Vissza fogják tenni
A Capcom a mai napon megerősítette, hogy a ray tracing eltávolítása a Resident Evil 2-ből és 3-ból hiba volt, és a javítás már nagyban készül. Ez vissza fogja helyezni a grafikai opciót a játékokba, miután egy nemrég megjelent frissítés eltávolította azt mindkét túlélőhorror menüjéből. A Capcom ma bejelentette, hogy tisztában vannak a hibával és dolgoznak a javításon, bár arról nincs információnk, hogy ez a javítás mikor fut be. Viszont legalább azt megerősítették, hogy a ray tracinget nem szándékosan távolították el, és valamikor a közeljövőben visszakerül mindkét játékba.
Capcom says it will restore the ray tracing options in the Resident Evil 2 and 3 remakes on Steam, which mysteriously disappeared following a recent update.https://t.co/JpPG4b65wp pic.twitter.com/xMbZS5GAmi
— VGC (@VGC_News) April 18, 2023
Ezen felül is van még mit kijavítani a Capcomnak, ugyanis mint kiderült, a 3D Audio szintén nem jelenik meg az opciók menüben. Úgy tűnik, hogy ugyanaz a probléma áll a háttérben, ami eltávolította a sugárkövetést is. A kérdés csupán annyi, hogy mikor kerülnek ezek vissza. Egyelőre nincs elég idő a javításra, bár nem különösebben meglepő. A Capcom jelenleg a Resident Evil 4 Remake folyamatos fejlesztésére koncentrál, ami nem csak hibajavítást és általános fejlesztéseket tartalmaz, hanem teljesen új játékmódok hozzáadását is.