A Double Fine utolsó sok pénzből készült játéka a Brütal Legend volt, ami a rockzene nagy sztárjainak közreműködésével igyekezett minket egy olyan világba repíteni, ami leginkább a Megadeth valamelyik albumborítójára hasonlít. Az ötlet remek karakterekkel és egy kellően könnyed történettel társult, ám hiába a nagy nevek és a jó elképzelések, a kizárólag konzolokra megjelent játék anyagi szempontból bukásnak minősült. Ennek részben az lehetett az oka, hogy a vártnál több stratégiai elemet tartalmazott a játék, vagy az, hogy a stílus nem olyan volt, amivel a vásárlók széles rétege azonosulni tudott volna még a pozitív értékelések ellenére sem -- végül is már mindegy, hogy pontosan mi okozta a kudarcot, most csak az a fontos, hogy Eddie Riggs kap egy második esélyt a bizonyításra.
A Double Fine ma teljesen váratlanul bejelentette, hogy több mint három év után PC-re is meg fog jelenni a Brütal Legend. A csapat egyelőre nem mondott pontos dátumot, de már közel lehetnek az aranylemezhez, ugyanis a program előrendelői azonnal csatlakozhatnak a multiplayer bétateszteléshez -- ha pedig ennyi ösztönzés nem volna elég, tudni kell azt is, hogy az előrendelők 25%-kal olcsóbban, 14,24 euróért vehetik meg a játékot, mint azok, akik kivárnak, illetve két Team Fortress 2 kalaphoz is hozzájutnak. Az átirat természetesen nagyobb felbontással, részletesebb effektekkel és javított multiplayer élménnyel érkezik, s tartalmazza mindkét megjelent letölthető tartalmat.
Ezen felül megjelent a régóta várt Art of Brütal Legend képeskönyv, amiben 600 darab koncepciórajzot csodálhatunk meg, melyek szemléletesen mutatják be, hogyan öltött testet a játék. Az előszót Tim Schafer írta, míg a bemutatót a művész, Scott Campbell. Ezt a Double Fine hivatalos oldalán lehet megvenni 50 dollárért.
Friss: február 26-án fog megjelenni a játék!
Csak kapjam meg a fizetést.
Én már a Rock vonzata miatt megfogom venni ezt a játékot!
Igen, a GTA-k olyan mellékküldetésekkel van tele, hogy menj oda, hozd el vagy menj oda, öld meg, vagy menj oda, védd meg. De a körítés mégis visz bele annyi változatosságot, hogy ne váljon unalmassá. Ehhez képest a Brutal Legend még ennyit sem tesz, pontosan ugyanazokat a küldetéseket csinálod meg, amik alatt ráadásul a világ szabadsága sem érvényesül, míg a GTA-ban legalább igen, ott sok küldetést három-négyféle módon meg lehet oldani.
A CoP-ot meg miért ne keverhetném ide? Az egy nyílt világú játék és az érv az volt, hogy a nyílt világú játékok velejárói a repetitív mellékküldetések. Most azért húzzam le, mert fps (az min változtat?) vagy azért, mert cáfolja az állításod?
Amikor ma hajnali egykor megláttam a Steamen azt hittem álmodok
AC-ről nem tudok nyilatkozni, soha sem szerettem a sorozatot, így egyik résszel sem játszottam.
A Stalker játékokat én nem sorolnám ebbe a kategóriába. (Mégha azon kevés FPS-ek közé tartozik, ami még érdekel is.)
PS-en hatalmas volt, PC-n pedig még jobb lesz!
vlad90: hát az általad leírtak kb. az összes ilyen nyílt világú játéknál megfigyelhetőek valamilyen szinten. Én egyáltalán nem untam meg, főleg, ha mellék küldetéseket, meg a főküldiket nem egymás után csináltam. Meg ugye a Metal világa "rásegít", hogy ne unatkozzál. S őszintén szólva ezerszer inkább (milliószor) ez, mint egy dögunalmas GTA...
Ami a játékot illeti, a hangulata nagyot üt, tényleg olyan, mintha egy heavy metal lemezborítón történnének az események, a bukás oka azonban ennél egyszerűbb. A játék önismétlő és sajnos nem csak a mellék, hanem a főküldetések szintjén is. Kb. úgy zajlik a játék második fele, hogy stage battle, kísérd a buszt, stage battle, kísérd a buszt, a mellékküldetések meg az elejétől kezdve kb. 4-5 dolog mutációi (gyilkold le a támadókat gyalogosan, vagy lőtoronyból, vagy tüzérséget irányítva, kétféle verseny és vadászat).
Egy jó játék, ami könnyen unalmassá tud válni és kicsit több kreativitással nagyszerű is lehetett volna.
Néztem gameplayt hasonlóan beteg lehet, mint a DeathSpank