A tervező a Develop 2010 rendezvényen közölte, hogy az eredeti tervekkel ellentétben nem fog elkészülni a Brütal Legend folytatása, de nem maradnak munka nélkül, hiszen négy kisebb játékon kezdtek el dolgozik, melyek a Brütal Legend 2 tervezése során összehozott prototípusokból alakultak ki.
Shafer sajnos nem hozott nyilvánosságra semmi konkrétumot a játékokról, de annyit elárult, hogy a dialógusokat ő fogja írni, míg a művészeti rendező, Lee Petty, a vezető programozó, Nathan Marks, a vezető animátor, Tasha Harris és a csapat tervezője, Brad Muir egy-egy játék fejlesztését fogja felügyelni.
U.i.: Ha már szóba jött Tim Schafer, érdemes megemlíteni a Eurogamernek adott interjúját is, melyben az Activision vezérigazgatóját egy f***nak nevezte, mivel a meglátása szerint Kotick az utolsó centig kizsigereli az éppen népszerű játékokat, majd átáll a következő divatra anélkül, hogy valami újat készítene, illetve hozzátette azt is, hogy a vezérigazgató úr jól láthatóan utálja a játékokat.
Az Activision válaszként már másnap kiadott egy nyílt levelet, melyben közölték, hogy a látszat ellenére Bobby Kotick imádja a játékokat, de áldozatokat kell hoznia annak érdekében, hogy szórakoztassa a milliós felhasználói bázist.
A szócsatát végül Schafer zárta, mondván: „Véletlen volt. Be kellene fognom a számat, hiszen meglepő, milyen könnyen fel lehet égetni magad mögött a hidakat. ”
„A Brütal Legend 2-t biztosra vettük, így el is kezdtük tervezni a játékot, mikor jött a rossz hír. A kiadó volt a telefon másik végén és közölték, hogy inkább mégsem kérnek egy folytatást. Erre én csak annyit tudtam mondani, hogy oh, ez érdekes. Úgy tűnik, ami eddig biztos volt, valójában egyáltalán nem volt az.”
Shafer sajnos nem hozott nyilvánosságra semmi konkrétumot a játékokról, de annyit elárult, hogy a dialógusokat ő fogja írni, míg a művészeti rendező, Lee Petty, a vezető programozó, Nathan Marks, a vezető animátor, Tasha Harris és a csapat tervezője, Brad Muir egy-egy játék fejlesztését fogja felügyelni.
U.i.: Ha már szóba jött Tim Schafer, érdemes megemlíteni a Eurogamernek adott interjúját is, melyben az Activision vezérigazgatóját egy f***nak nevezte, mivel a meglátása szerint Kotick az utolsó centig kizsigereli az éppen népszerű játékokat, majd átáll a következő divatra anélkül, hogy valami újat készítene, illetve hozzátette azt is, hogy a vezérigazgató úr jól láthatóan utálja a játékokat.
Az Activision válaszként már másnap kiadott egy nyílt levelet, melyben közölték, hogy a látszat ellenére Bobby Kotick imádja a játékokat, de áldozatokat kell hoznia annak érdekében, hogy szórakoztassa a milliós felhasználói bázist.
A szócsatát végül Schafer zárta, mondván: „Véletlen volt. Be kellene fognom a számat, hiszen meglepő, milyen könnyen fel lehet égetni magad mögött a hidakat. ”
A metállal én teljesen semleges vagyok, szóval egyáltalán nem zavart a dolog.
A BL nekem amúgy minden volt, csak unalmas nem. Én az ilyen COD (meg általában a shooterek 98%) típusú játékokon alszom el. De hát nem vagyunk egyformák ugye...
Amúgy meg az MW2 minden volt csak lelketlen nem, talán nem kéne már divatból fikázni és én szívesebben látnék inkább egy MW3-at, mint egy BL2-őt (sajnos az sem lesz, vagy legalábbis nem IW-féle), azon legalább nem unnám szanaszét magam, miközben az ötvenedik ugyanolyan mellékküldetést csinálom és nem unom meg a z elcseszett Stage Battleket a harmadik menet után...
Inkább legyen Brütal Legend (királyság) 45, mint egy újabb COD...
Hogy lehet az, hogy Kotick utálja a játékokat és mégis minden centet kisajtolna belőlük.
Úgy várom, mikor jön egy fiatal surmó, aki imádja gémeket és leváltatja az igazgatótanáccsal Bobby fiút.
Piros betűs ünnep lesz.
Másik dolog, nem túl okos dolog Kotick-ot így nyilvánosan szidni.
Sajnos Tim mindegyik játékával így jár. A zseniket soha nem értik meg. Mindenesetre a BL nagyszerű volt, várom a következő bejelentésüket.