A Metro: Last Light már jó ideje készül, mi pedig alig várjuk, hogy a remek Metro 2033 után kezünkbe foghassuk az ukrán shooter dobozát. Ráadásul a 4A Games is igyekszik jóvátenni az első rész nyögvenyelős startját, amit a THQ háttértámogatása is lehetővé tesz.
"Azt hiszem, a THQ csak későn vette észre, hogy a Metro 2033 egy csiszolatlan gyémánt. Valószínűleg ezért sem kapott akkora támogatást a játék, na meg egy kicsit lehetett volna még csiszolni, polírozni a végleges verziót. Nyilván nem kapta meg a kellő terméktámogatást, de ennek ellenére is kultikus klasszikus lett. Sőt, csak PC-n több mint egymillió példány kelt el belőle, szóval nem is igazán hívhatjuk annak. Mostanra már rájöttek, mekkora adu is a Metro, így éreztük a nagyobb támogatást, több türelmet és minőségibb hátteret kaptunk. Ismervén a THQ helyzetét, ez minden bizonnyal komoly döntés volt, de szerintem jó lóra tettek." -- mondta a 4A Games Metro-sorozatért felelős kommunikációs főnöke, Huw Beynon.
A Metro 2033 valóban komoly gondokkal küzdött: bár korántsem volt olyan bugos, mint egy átlagos Stalker-epizód, a gépigénye nagyon magas volt, az Xbox 360-as változat pedig tele volt script-bakikkal, és a mesterséges intelligencia sem szuperált túl jól. A THQ mindenesetre felismerte, hogy ez egy AAA széria, úgyhogy ha minden jól megy, a Last Light egy kiemelkedősen magas minőségű FPS lesz.
"Azt hiszem, a THQ csak későn vette észre, hogy a Metro 2033 egy csiszolatlan gyémánt. Valószínűleg ezért sem kapott akkora támogatást a játék, na meg egy kicsit lehetett volna még csiszolni, polírozni a végleges verziót. Nyilván nem kapta meg a kellő terméktámogatást, de ennek ellenére is kultikus klasszikus lett. Sőt, csak PC-n több mint egymillió példány kelt el belőle, szóval nem is igazán hívhatjuk annak. Mostanra már rájöttek, mekkora adu is a Metro, így éreztük a nagyobb támogatást, több türelmet és minőségibb hátteret kaptunk. Ismervén a THQ helyzetét, ez minden bizonnyal komoly döntés volt, de szerintem jó lóra tettek." -- mondta a 4A Games Metro-sorozatért felelős kommunikációs főnöke, Huw Beynon.
A Metro 2033 valóban komoly gondokkal küzdött: bár korántsem volt olyan bugos, mint egy átlagos Stalker-epizód, a gépigénye nagyon magas volt, az Xbox 360-as változat pedig tele volt script-bakikkal, és a mesterséges intelligencia sem szuperált túl jól. A THQ mindenesetre felismerte, hogy ez egy AAA széria, úgyhogy ha minden jól megy, a Last Light egy kiemelkedősen magas minőségű FPS lesz.
http://img62.imageshack.us/img62/710/metroatombrutl8004000.jpg
A 2033-at sikerült beszerezni X-re, sajna nem PC-re.. várjuk a folytatást!
Azért csak polírozgassátok, polírozgassátok...
Remélem a végeredmény hibátlanra sikerül.