- Még a nyáron új nehézségi fokozatokat kap a Vampyr
- A Story módban jóval könnyebb lesz a harc, hogy a történetre fókuszálhassunk
- Ellenben a Hard módban keményebb harcokra és kevesebb XP-re számíthatunk
A tavasz egyik igen kellemes játéka volt a Dontnod új alkotása, a Vampyr, mely bár nem volt tökéletes, érdekes karaktereivel és morális dilemmáival így is belopta magát a játékosok szívébe, ahogy azt az eladások is mutatják. A francia fejlesztők pedig nem hagyják magára a játékukat, legalábbis erről árulkodik a Focus Home Interactive egyik fórumposztja, melyben a hamarosan érkező újításokról beszélnek.
Az ígéretek szerint optimalizálni is fogják a Vampyrt, azonban ami igazán fontosnak tűnik, az a két új nehézségi szint, ami a tervek szerint még nyáron bekerül a játékba. A Story mód könnyebbé teszi nekünk a harcokat, így téve lehetővé, hogy a főszereplő Dr. Reid belső vívódásaira és átalakulására koncentráljunk, míg a Hard mód nevéhez méltán nagyban megnehezíti a játékot. Itt egyrészt szívósabb ellenfelek bukkannak fel, másrészt pedig a harcért is kevesebb tapasztalatot kapunk, így jobban rá leszünk szorítva az ártatlanok vérének kiszívására.