- Egyetlen mentésed lesz a Vampyr-ben
- Így nem vonhatod vissza a döntéseidet
A Dontnod Entertainment alaposan kihúzza alólunk a szőnyeget, ugyanis nem lesz lehetőségünk utólag megváltoztatni a döntéseinket a Vampyr-ben, ezt pedig úgy érik el, ahogy a roguelike játékok teszik: egy kampány, egy mentés. A korlátozás bevezetésének viszont nyomós oka is van, azt szeretnék ezzel elérni a készítők, hogy még alaposabban meggondoljuk a döntéseinket (amik már az első híreknél sem tűntek könnyűnek) és azoknak tényleg végleges hatása legyen, ne lehessen visszakozni utólag.
Na de mi van akkor, ha összeomlik a játék, vagy a mentés megy tönkre? Nem kell megijedni, erre az eshetőségre is készültek az alkotók. Ha bármi gond adódna a mentéssel, egy tartalék mentést is generál a játék, remélhetőleg annak már nem lesz baja. A rendszer hibátlan működéséhez azonban az kell, hogy az elkerülhetetlen javítófoltok se okozzanak gondot, és ne fussunk olyan hibába, ami megakadályozza a továbbhaladást, merrt nem lenne jó elveszteni sokórányi játékidőt…
és amúgy kb minden játék ahol autosave/checkpoint szerű rendszer van ilyen, csak azokban nem kell döntést hozni átlagban