A Portal 2 projektigazgatója, Erik Johnson a Gamasutranak adott interjút, melyben a külföldi kolléga rákérdezett, hogy szerinte helyes lépés volna-e a kalózkodás visszaszorítása érdekében elfordulni az egyjátékos tartalmaktól, illetve van-e jövője a szóló kampányoknak. Erik szerint nem kell aggódnunk.
"Még mindig úgy gondolom, hogy az elmélet, mely szerint minden terméknek kompetitívnek vagy MMO-nak kell lennie, helytelen. A mai napig rengeteg ember van, aki stresszmentes élményre vágyik, és nem úgy néz ki, hogy ez egyhamar változni fog. A kalózkodást hoztad fel, mint okot az egyjátékos módok visszaszorítására, ami úgy gondolom, elég őrült végkövetkeztetés. Ha azt mondod, hogy a kalózok miatt nem építesz szóló tartalmat, én azt felelem, hogy ennek semmi értelme. Rengetegen vannak, akik megvennék a játékodat a kampányért, így ezzel magad alatt vágod a fát."
A Valve eddigi legnagyobb anyagi és kritikai sikere kétségtelenül a Half-Life szériához fűződik, melynek legnagyobb része az egyjátékos mód. A csapat egyébként már évek óta dolgozik a Half-Life 2-t lezáró Episode Three-n, mely remélhetőleg jövőre már meg fog jelenni.
"Még mindig úgy gondolom, hogy az elmélet, mely szerint minden terméknek kompetitívnek vagy MMO-nak kell lennie, helytelen. A mai napig rengeteg ember van, aki stresszmentes élményre vágyik, és nem úgy néz ki, hogy ez egyhamar változni fog. A kalózkodást hoztad fel, mint okot az egyjátékos módok visszaszorítására, ami úgy gondolom, elég őrült végkövetkeztetés. Ha azt mondod, hogy a kalózok miatt nem építesz szóló tartalmat, én azt felelem, hogy ennek semmi értelme. Rengetegen vannak, akik megvennék a játékodat a kampányért, így ezzel magad alatt vágod a fát."
A Valve eddigi legnagyobb anyagi és kritikai sikere kétségtelenül a Half-Life szériához fűződik, melynek legnagyobb része az egyjátékos mód. A csapat egyébként már évek óta dolgozik a Half-Life 2-t lezáró Episode Three-n, mely remélhetőleg jövőre már meg fog jelenni.
de van egypár játék ahol olyan jó kampányt lehetne csinálni mert meg van hozzá az alapanyag...erre csak a multira koncentrálnak. NEM JÓÓÓÓÓÓ!
WTF? Jövőre megjelenik az episode 3?
Csak jövőre?
Egyébként igazat adok Erik Johnsonnak, valóban sok egyjátékos mód hatványozottan jobb, mint a multi. Csak hogy egy viszonylag friss példát említsek: Dead Space (fölösleges volt multi a 2. részhez)
>stersszmentes élmény
What the luckam I reading?
Legalábbis számomra pont fordítva van: ha másokkal játszok együtt, a vereséget sokkal inkább elviselem. Ráadásul multiban, egy MMO-ban rohadtul nincsenek megkötések. A Single pont azért idegesít engem fel sokszor, mert rendkívül korlátolt, még a legszabadabb játék is. S annál stresszelőbb nincs is, mint amikor tudod, látod, hogy ezt meg lehetne csinálni sokkal jobbra, de nem, mert ez csak single.
Szóval engem jobban stresszel egy egyszemélyes játék. Ez hülyeség, hogy a multik stresszelnek... Jó, persze felhúzza magát az ember, ha találkozik 1-2 n00bbal, akik elcseszik a játékélményt. De erre meg van a megoldás: ignore, vagy haverokkal kell játszani, aztán annyi. Míg single-ben nem tudod kikerülni a hiperidegesítő részeket egy lineáris játékban.
Ennek ellenére támogatom a singlejátékokat, mert a történetmesélés és a jól kidolgozott karakterek csak ilyeneknél jöhetnek elő. (Persze majd a ToR bebizonyítja, hogy MMO-ban is lehetnek ilyenek. )
Valve mindig is úttörő szerepet tölti be. játékuk a Half-Life jó program. Nem lehet meginni. Eddig még nem csalódtam bennük. Gratulálok nekik!