Holtman példának azt hozta fel, hogyan működik a legális játékpiac jelenleg Oroszországban. Közismert, hogy a vodka hazájában rendkívül elterjedt a kalózkodás, ám erről Holtman véleménye szerint a kiadók is nagy mértékben tehetnek. Az oroszok ugyanúgy néznek tévét vagy olvasnak online magazinokat, mint bármilyen más ország játékosai, és nyilván nekik is megindul a nyálelválasztásuk egy-egy címre. "A kiadók viszont erre hogyan reagálnak? Hát öreg, hat hónap múlva játszhatsz a termékünkkel hivatalosan -- talán..."
Holtman szerint éppen ezért a kiadók iszonytató mennyiségű olyan játékost vadítanak el, akik szívesen vásárolnának, de mivel csak kalózúton tudják időben beszerezni a terméket, ezért fordulnak ehhez az úthoz.
"Ilyenkor gondolkodik el az ember, hogy ha ezt a piacot okosabban használnánk ki, akkor szép pénzt lehetne kaszálni vele" -- tette hozzá a Valve embere. Holtman szerint a piacnak jobban kellene idomulnia a letölthető tartalmakon keresztül a megfelelő vevőbázishoz.
Mi csak annyit tennénk még ehhez hozzá, hogy ugyanez elmondható az árakról is... Nektek mi a véleményetek?
Holtman szerint éppen ezért a kiadók iszonytató mennyiségű olyan játékost vadítanak el, akik szívesen vásárolnának, de mivel csak kalózúton tudják időben beszerezni a terméket, ezért fordulnak ehhez az úthoz.
"Ilyenkor gondolkodik el az ember, hogy ha ezt a piacot okosabban használnánk ki, akkor szép pénzt lehetne kaszálni vele" -- tette hozzá a Valve embere. Holtman szerint a piacnak jobban kellene idomulnia a letölthető tartalmakon keresztül a megfelelő vevőbázishoz.
Mi csak annyit tennénk még ehhez hozzá, hogy ugyanez elmondható az árakról is... Nektek mi a véleményetek?
"Ilyenkor gondolkodik el az ember, hogy ha ezt a piacot okosabban használnánk ki, akkor szép pénzt lehetne kaszálni vele" - pl. játék béli reklám...
"Ilyenkor gondolkodik el az ember, hogy ha ezt a piacot okosabban használnánk ki, akkor szép pénzt lehetne kaszálni vele" - pl. játék béli reklám...