A Mass Effect-széria vezető tervezője, Brenon Holmes a BioWare hivatalos fórumán elmondta, hogy már a második rész fejlesztése során eljátszottak azzal a gondolattal, hogy a Dead Space-játékokban látottakhoz hasonló, organikus, a játéktérbe beépülő kijelzőt készítenek, ám a munkálatok során különböző akadályokba ütköztek, így végül maradtak a hagyományos HUD-nál, ez azonban még nem jelenti azt, hogy teljesen feladták volna az ötletet, s a trilógia harmadik részében valamilyen formában láthatjuk majd a munkájuk gyümölcsét, bármilyen is legyen az.
Még valami: áprilisban a brit PSM3, a francia Official PlayStation Magazine és az amerikai Game Informer is játékmenet-részletekkel jelentkezik a Mass Effect 3-ból. Készüljetek fel az információáradatra!
Még valami: áprilisban a brit PSM3, a francia Official PlayStation Magazine és az amerikai Game Informer is játékmenet-részletekkel jelentkezik a Mass Effect 3-ból. Készüljetek fel az információáradatra!
Például lőnek rád mint az állat te meg neki állsz böngészgetni a cuccaid közt.
Annak ellenére hogy csak fegyvert akartál váltani.
Nem mintha nem értékelném a BioWare-es srácok igyekezetét, de szerintem a HUD jelenleg a legkisebb problémájuk, tekintve, hogy a második rész kijövetele óta tart ez a lejtmenet minőség terén.