- A Vaják jó úton halad, hogy a Netflix legsikeresebb sorozata legyen
- Legalábbis ez derült ki a cég befektetőknek tartott beszámolójából
- A megjelenése óta eltelt nagyjából négy hétben 76 millióan voltak kíváncsiak a sorozatra
Tovább folytatja diadalmenetét a Vaják: a Netflix saját készítésű sorozata nagyjából egy hónapja, december 20-án debütált, és bár a kritikusokat eléggé megosztotta (a mi véleményünk itt olvasható), a nézőket egyértelműen meggyőzte. Ráadásul sikerei kihatottak a könyvekre és a videójátékokra is: előbbiek közül kettő nemrég feltűnt a New York Times bestseller listáján, és a CD Projekt RED programjainak a népszerűsége is drasztikusan megugrott az elmúlt hetekben.
Azonban hogy pontosan milyen sikeres is a Vaják, arról eddig csak külsős elemzőcégek adatai álltak a rendelkezésünkre, a Netflix maga hallgatott, legalábbis egészen eddig. Nemrég ugyanis a cég a befektetőinek tartott egy előadást, melyben egyrészt elmondták, hogy a Vaják remek úton halad ahhoz, hogy a valaha volt legsikeresebb sorozatuk legyen, másrészt pedig elárulták, hogy az elmúlt négy hétben összesen 76 millióan voltak kíváncsiak a szériára.