Michel Ancel az Instagram-oldalán osztott meg néhány 2008-as karaktermodellt (lásd a lenti képet), amily alá némi magyarázatot is adott arra, hogy miért csak most jelentették be a játékot, és miért tart ilyen sokáig a fejlesztés.

„A játéknak több játszható prototípusa is volt. Az összes videó valós időben futott, de túl sok technikai problémánk akadt. Bolygófelfedezést, űrutazást, városokat akartunk… Mindazt, amit már a Beyond Good & Evilben is szerettünk volna…”

Talán kicsit túl ambiciózussá váltak, de azért Ancel gyorsan hozzátette, hogy bár még nagyon-nagyon sok dolguk van, „a technikai oldal már kész és a csapat fantasztikus.”

beyond-good-and-evil-character-art.jpg

Hogy mikor jelenik meg a Beyont Good & Evil 2, miről fog szólni, vagy melyik platformra fog megjelenni, azt most még nem tudjuk. Pletykák keringenek arról, hogy afféle reboot-folytatás lesz, és valamikor 2017-ben, vagy az újabb pletykák szerint már 2018-ban jön Nintendo NX-re, Ezen információk persze még nincsenek megerősítve.