- Új játékon dolgoznak a The Callisto Protocol fejlesztői
- Amely az Unreal Engine 5-öt használja
- Az új információ a Striking Distance Studios álláshirdetéseiből derült ki
Akadt néhány méretesebb csalódás az elmúlt években (elég csak a Forspokenre vagy a Redfallra gondolni), melyek közül talán a The Callisto Protocol okozta a legnagyobb szívfájdalmat. Persze nem azért, mert minden téren tűzrevaló lett volna a végeredmény, hanem mert mindenki a Dead Space szellemi örökösét várta tőle, ám ez végül egyáltalán nem teljesült – a Visceral klasszikusának remake-je szerencsére már képes volt felnőni az alapműhöz. A vártnál rosszabb kritikai és pénzügyi fogadtatás miatt még a Striking Distance Studios alapítója (és egyben a Dead Space társalkotója), Glen Schofield is elhagyta a fedélzetet, méghozzá nem sokkal azután, hogy a Krafton szélnek eresztette a stúdió 32 alkalmazottját. A jelek szerint azonban nem süllyed az a bizonyos hajó, a cég új álláshirdetéseinek köszönhetően ugyanis biztosak lehetünk benne, hogy már gőzerővel készül egy bejelentés előtt álló projekt.
A MauroNL nevezetű X-felhasználó szúrta ki nemrég, hogy a szóban forgó csapat összesen 9 pozícióra keres megfelelő szakembert, az egyik hirdetésből pedig kiderült, hogy egy új projekttel állunk szemben. "A Striking Distance Studios olyan vezető animátort keres, aki segít nekünk a legdinamikusabb és legmegragadóbb élményeket létrehozni egy vadonatúj, még be nem jelentett Unreal Engine 5-ös címhez" – olvasható a leírásban. Tekintve, hogy a The Callisto Protocol már az UE4 segítségével is olyan látványt produkát, amitől az állunkat kerestük a padlón (ezen a téren még túl is szárnyalta a Dead Space remake-et), szinte biztosra vehetjük, hogy nem a prezentáción fog múlni a titokzatos játék minősége. Az alkotásról csupán annyi derült ki a toborzásnak köszönhetően, hogy hangsúlyos szerepet kap(hat) benne a közelharc, ezen (valamint a motoron) túlmenően viszont teljes homály fedi a produkciót – remélhetőleg már nem sokáig.