Nem éppen hangyányi az esély arra, hogy az EA zsinórban harmadszor nyerheti el az Amerikai Legrosszabb Cége „kitüntető” díjat, ami már csak azért is röhej, mert bár tavalyi húzásai közül nem egy visszásan sült el (Dead Space 3 akciósítása, SimCity fiaskó), azért mégsem fegyvereladásból, dohányértékesítésből vagy valami hasonló dologból éldegél.
A The Consumerist versenyét az EA 2012-ben és 2013-ban is megnyerte, és az illetékesek szerint a kiadó már most tekintélyes szavazatot zsebelt be -- sőt, állításuk szerint már a szavazás kiírása előtt sokan neki ígérték az idei Golden Poo trófeát. Mindezt annak ellenére, hogy az EA idei intézkedései (például a SimCity offline módja) már kevésbé kritizálhatók, és azért amióta Andrew Wilson az úr a házban, nem is volt annyi hőbörgés a kiadó körül.
Vajon harmadszorra is az EA-jé lesz ez a "megtisztelő" trófea?
Egyébként még javíthatnak... csak nehezen felejtünk.
A szoftvercégek egy része és főleg az EA viszont felhasználóellenes, erőszakkal kényszeríti a hülyeségeit a vásárlóira. Az Originre, always online játékokra, mikrotranzakcióra, battlelogra nincs igény, mégis a képünkbe dörgölik.