A The Elder Scrolls Online az egyik legjobban várt MMORPG, hisz gyakorlatilag a Morrowind megjelenése óta álmodunk arról, hogy egy nap barátainkkal együtt hódítjuk meg és fedezzük fel Tamriel lenyűgöző világát. A játékról most már viszonylag sok információ érhető el, például tudjuk, hogy havidíjas lesz, illetve, hogy a megjelenést követően sok DLC-t ad majd ki hozzá a Bethesda, hogy minél tovább életben tartsa a programot.
Most pedig, hála a hivatalos blognak, még több friss hírrel szolgálhatunk. Az elsőnek persze nem biztos, hogy mindenki örülni fog: arról van szó, hogy a játék küldetéseit összefoglaló kampányok csak korlátozott számú játékossal lesznek elvállalhatók, azaz a teljes klánunk nem valószínű, hogy részt vehet a kalandban -- tetszik, nem tetszik, játéktervezés szempontjából meg lehet érteni a ZeniMax Online döntését. A hivatalos mantra úgy szól, hogy a barátaink mind beférnek majd a kampánylobbyba, de a szövetségünk tagjait már komolyan szortírozni fogja a játék.
A karakterünk elnevezésének formája is felfedésre került. Akik ismerősen mozognak a The Elder Scrolls univerzumban, tudják, hogy Tamriel földjén a legtöbb név utal valamire, egy nemesi családra vagy egy helyszínre, és gyakran a régi korokat idéző formátumban használják, tehát mondjuk Skyrimi Mariának hívnak valakit. Nos, ezt a jellegzetességet a The Elder Scrolls Online is átveszi, ugyanis nem egy, hanem több szóköz is beilleszthető lesz a karakter nevébe.
Az MMORPG-kben gyakran gondot okozó kill-lopás jelenségét is meggátolják a fejlesztők. Ha valaki nem tudná, miről van szó, képzelje el, hogy épp megtámad egy szörnyet és alig várja, hogy a harcot kincsekkel jutalmazza a játék. Csakhogy az utolsó kegyelemdöfést nem ő viszi be, hanem egy vadidegen játékos, aki éppen arra jár -- az eredmény a jutalom megosztása, aminek a harc oroszlánrészét magára vállaló gamer egyáltalán nem örül. Kellemetlen, igaz? Lehet, de nem a The Elder Scrolls Online-ban! A Bethesda játékában ugyanis csak az kapja meg a teljes lootot, aki a játék belső számlálója szerint megfelelő mennyiségő sebzést vitt bele az ellenfélbe.
Minden Elder Scrolls-játékban fontos szerep jut a zárfeltörésnek, és nincs ez másként a The Elder Scrolls Online-ban sem. Ugyanakkor fontos tudni, hogy miközben ott gubbasztunk egy ajtó vagy láda előtt, védtelenek vagyunk; akár NPC-k, akár más játékosok is rajtunk üthetnek, szóval a lopakodásban jártas játékosoknak nagyon sok gyakorlás kell majd, ha fenn akarnak maradni Tamrielben.
Érdekesen hangzik, nem igaz? A teljes blogbejegyzés itt olvasható.
Az egész lényege a Cyrodiili PVP zónában fog igazán előjönni, mert ott számít az, hogy legyen létszámban balance, nem a pve zónákban. A szintezős PVE zónában bármikor játszhatsz bárkivel, annyi lesz a különbség majd, hogy amíg mondjuk az én Hadjáratomban Cyrodiilban nyerésre állunk (8 Erőd mondjuk a miénk, és emiatt kapok X% buffot erre meg arra), de mondjuk a te Hadjáratodban épp szív a Szövetségünk, akkor nálam lesz buff, nálad nem. DE PVE környezetben attól még együtt fogunk játszani, szintezni, kalandozni, viszont ha PVP-zni megyünk, akkor vagy te jössz át hozzánk, vagy én megyek át hozzátok.
Hja, és egy-egy guild maximum létszáma jelenleg képlékeny, de a 300 és 500 közötti fő lesz, ha majd eldöntik végre, ez változik bétáról bétára. A hétvégi pvp teszt (nov. 22-24.) tapasztalatai is befolyásolják majd a dolgokat, tényleg hétről hétre változnak a számok és limitek.
megjelenő hírek is hogy egyre veszítik az előfizetőket ... :D :D :D
WoW-al meg mellélőttél, ott se kell fél napot várni, valamit nagyon benéztél.
Egy nagyobb kiegészítő (+ még egy, ami most decemberben jön), 2 havonta egy PvP/Story content, és magas populáció a szervereken. Tényleg "sehol sincs már".
"mért kell mindenkinek elmenni online-ba?"
Mert erre van kereslet.
Egy tipp: Ha vélemény akarsz formálni valamiről, akkor mielőtt elkezdenéd a nagyfiút játszani, informálódj egy kicsit.
Amugy egyetlen MMO amit én is várok, reménykedek benne, hogy tényleg kihoznak belőle valamit, az alapok mind adva vannak hozzá, csak töltsék meg tartalommal.
Egy nagyobb kiegészítő (+ még egy, ami most decemberben jön), 2 havonta egy PvP/Story content, és magas populáció a szervereken. Tényleg "sehol sincs már".
"mért kell mindenkinek elmenni online-ba?"
Mert erre van kereslet.
Egy tipp: Ha vélemény akarsz formálni valamiről, akkor mielőtt elkezdenéd a nagyfiút játszani, informálódj egy kicsit.