A Samsung, az Acer Starbreeze, a Google, a HTC VIVE, a Facebook Oculus és a Sony Interactive Entertainment megalapította a VR készülékeket gyártók nemzetközi nonprofit szervezetét, hogy elősegítse a globális virtuális valóság piacának fejlődését. A Global Virtual Reality Association (Globális Virtuális Valóság Szövetség), avagy a GVRA célja az ajánlott gyakorlatokat kifejlesztése és megosztása az iparág számára. Emellett világszerte szeretne kialakítani kapcsolatot a köz- és a magánszféra érintett szereplői között. A GVRA tehát a VR technológia fejlesztését és globális elterjedését segíti.
A szervezet tagjai kutatásokat is folytatnak majd, és a technológia fejlődésével párhuzamosan közelebb hozzák egymáshoz a VR közösség szereplőit. A tervek szerint a GVRA a virtuális valóság iránt érdeklődő és a technológiában érdekelt felhasználók, törvényalkotók és az iparág legfőbb forrásává válhat.
A GVRA-t alapító vállalatok reményei szerint a kutatások, a nemzetközi szintű elköteleződés, valamint a bevált gyakorlatok kialakítása által felszabadítható és maximalizálható a virtuális valóságban rejlő potenciál, az ebből származó előnyök pedig világszerte kihasználhatóak lesznek. És szerintük a VR nem csak a videojátékok piacát, de az oktatástól kezdve az egészségügyig számos szektor fejlődését előmozdíthatja, és a következő években jelentősen hozzájárulhat a világgazdasághoz is.
Hozzátenném sosem volt a kezemben/fejemen, nagyon nem is érdekel jelen állapotában, drága, túl erős vas kell hozzá, gyenge a kínálat (blabla a szokásos), szóval nem tudom milyen gombok vannak/nincsenek pl. az oculus touch-on.
Van rajta a szokásos 4 gomb, meg a joystick, meg a kimaradhatatlan oculus logó
Persze lehet hogy egy kicsit változtattak az egyszerű konzol kontrollerhez képest, de szerintem csak azért csináltak egy ilyet, hogy még az irányítás is "saját" eszközzel történjen.
Nem fogok a fejemen egy féltéglával kínlódni egy játékban és külön mozgás billentyűvel, egérrel és vr-el szopjak. Eleve szimulátoron és railshooteren kívül nem jó semmire. Az FPS meg egy idejétmúlt elavult játékmechanika ami szarrá korlátoz... Hát ez nem jött be ! :)))
Játékon kívüli felhasználásban sokkal inkább látnék jövőt, főleg oktatásban, kutatás-fejlesztésben, de játékra sokkal többet vesz el, mint amennyit ad. Akkor már százszor inkább holoens szerű technológiában gondolkodnék, ez a vr egy zsákutca és már 10, 20 éve is az volt amikor rendre mindig megbukott...
Hozzátenném sosem volt a kezemben/fejemen, nagyon nem is érdekel jelen állapotában, drága, túl erős vas kell hozzá, gyenge a kínálat (blabla a szokásos), szóval nem tudom milyen gombok vannak/nincsenek pl. az oculus touch-on.
Főleg hogy a Sony megolása bár nem magas minőségű de a szórakoztatásra pont elég. És mivel még kevesebb embernek van egy szobája amit felszabadíthat játékra. Az ülő VR móka mindent visz, így a PC megint csak átiratokban reménykedhet...
Talán ezzel az összefogással tól tudnak lépni az anygiakon és ezzel fellendül ez a technológia.
Főleg hogy a Sony megolása bár nem magas minőségű de a szórakoztatásra pont elég. És mivel még kevesebb embernek van egy szobája amit felszabadíthat játékra. Az ülő VR móka mindent visz, így a PC megint csak átiratokban reménykedhet...
Talán ezzel az összefogással tól tudnak lépni az anygiakon és ezzel fellendül ez a technológia.
Nem fogok a fejemen egy féltéglával kínlódni egy játékban és külön mozgás billentyűvel, egérrel és vr-el szopjak. Eleve szimulátoron és railshooteren kívül nem jó semmire. Az FPS meg egy idejétmúlt elavult játékmechanika ami szarrá korlátoz... Hát ez nem jött be ! :)))
Játékon kívüli felhasználásban sokkal inkább látnék jövőt, főleg oktatásban, kutatás-fejlesztésben, de játékra sokkal többet vesz el, mint amennyit ad. Akkor már százszor inkább holoens szerű technológiában gondolkodnék, ez a vr egy zsákutca és már 10, 20 éve is az volt amikor rendre mindig megbukott...