Azt hiszem, mi, játékosok, már nem joggal panaszkodhatunk Hollywoodra. Egy időben divat volt mondogatni, hogy az amerikai filmipar ma már csak folytatásokból meg "újrákból" él -- azonban ez igazi a játékiparra is, szóval be is foghatjuk a szánkat. Elég csak megnézni: vagy feldolgozások (ezek legtöbbje mondjuk hála az égnek konzolokra, esetleg telefonra érkezik), és régi legendák feltámasztásai, ezek adják ma a "piac" gerincét. No nem mintha minden esetben rossz volna ez az "újra": akadnak, ha nem is mindenki számára méltó, de szórakoztató feltámasztások (példának okáért a Prince of Persia-széria, a Fallout harmadik része vagy éppenséggel a Heroes ötödik felvonása), és előfordulnak katasztrofálisak is -- ezek azonban a nagy elődöket nem homályosíthatják el, maximum tömegeket biztathatnak arra, hogy a gog.com-on nézelődjenek az eredeti után.
No, de félre a nosztalgiával, hiszen sokkal fontosabb dolgom van most, mint hogy végiggondoljam, hogyan halad a játékipar: a katasztrofális 3D-s rész után szórakoztató módon tért vissza Simon a negyedik részben, a játékosoknak tetszett is, műfajhoz képest sokat eladtak belőle, így hát érkezik a folytatás, amely egyelőre munkacímen, Simon the Sorcerer 5 néven fut. Ráadásul már egészen jól haladhatnak a cuccal, ugyanis idén nyáron debütál majd a drága. A nagyon népszerű sorozat ötödik része, vesszük fel a sajtóközlemény fonalát, visszatér a PC-k képernyőire, hogy elvarázsolja a point 'n click kalandra vágyó játékosokat. A Simon the Sorcerer ötödik felvonásában ismét a katasztrofális varázsló, Simon bőrébe bújhatunk, felfedezhetünk egy soha nem látott fantasyvilágot, mágiából épült városokat, a Karib-tengert, és az űrt is meglátogathatjuk.
A Silver Style műhelyében készülő felvonás a szokásos 2D/3D megoldásokat alkalmazza, csak éppen a modelleket cel-shade eljárással a helyszínek képére faragja. Ennek segítségével egy soha nem látott, modern, ám mégis képregényszerű látványvilág fogad majd minket, amelyben különböző fejtörőket oldhatunk meg, háromféle módon: csellel, brutálisan, vagy éppenséggel barátságosan -- összmunkánkról a végén egy bizonyítványt is kapunk majd. A számtalan befejezésnek és a milliónyi lehetőségnek hála újra és újra belevághatunk majd az ötödik Simonba, amelyben, ha véletlen elakadnánk, egy háromlépcsős segítséget is beépítettek -- így a kőkemény kalandorok és az újoncok is megtalálhatják a számításukat.
No, de félre a nosztalgiával, hiszen sokkal fontosabb dolgom van most, mint hogy végiggondoljam, hogyan halad a játékipar: a katasztrofális 3D-s rész után szórakoztató módon tért vissza Simon a negyedik részben, a játékosoknak tetszett is, műfajhoz képest sokat eladtak belőle, így hát érkezik a folytatás, amely egyelőre munkacímen, Simon the Sorcerer 5 néven fut. Ráadásul már egészen jól haladhatnak a cuccal, ugyanis idén nyáron debütál majd a drága. A nagyon népszerű sorozat ötödik része, vesszük fel a sajtóközlemény fonalát, visszatér a PC-k képernyőire, hogy elvarázsolja a point 'n click kalandra vágyó játékosokat. A Simon the Sorcerer ötödik felvonásában ismét a katasztrofális varázsló, Simon bőrébe bújhatunk, felfedezhetünk egy soha nem látott fantasyvilágot, mágiából épült városokat, a Karib-tengert, és az űrt is meglátogathatjuk.
A Silver Style műhelyében készülő felvonás a szokásos 2D/3D megoldásokat alkalmazza, csak éppen a modelleket cel-shade eljárással a helyszínek képére faragja. Ennek segítségével egy soha nem látott, modern, ám mégis képregényszerű látványvilág fogad majd minket, amelyben különböző fejtörőket oldhatunk meg, háromféle módon: csellel, brutálisan, vagy éppenséggel barátságosan -- összmunkánkról a végén egy bizonyítványt is kapunk majd. A számtalan befejezésnek és a milliónyi lehetőségnek hála újra és újra belevághatunk majd az ötödik Simonba, amelyben, ha véletlen elakadnánk, egy háromlépcsős segítséget is beépítettek -- így a kőkemény kalandorok és az újoncok is megtalálhatják a számításukat.
Miért nem lehetett megmaradni a Chaos Happens vonalánál? Azzal semmi baj nem volt, élveztem, jól esett, tetszett. Ez olyan... semmilyen, ráadásul felrémlik bennem a 3D-s rémálom, amit azóta sem tudok kiheverni...
Miért nem lehetett megmaradni a Chaos Happens vonalánál? Azzal semmi baj nem volt, élveztem, jól esett, tetszett. Ez olyan... semmilyen, ráadásul felrémlik bennem a 3D-s rémálom, amit azóta sem tudok kiheverni...