Amikor a nehezen elkészült játékokra gondol az ember, akkor rögtön az olyan címek juthatnak az eszébe, mint a végül méretes csalódásnak bizonyult Duke Nukem Forever, a 2006-os Prey, a S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, vagy épp a fejlesztői pokol minden egyes bugyrát megjáró Dead Island 2. Lassan azonban ezeken az alkotásokon is túltesz az a Beyond Good & Evil 2, amit már hosszú évekkel ezelőtt bejelentettek, ám továbbra is csak annyit tudunk róla, hogy egy nyílt világú előzmény lesz a díjnyertes első részhez, melynek évfordulós kiadását már akár magyar nyelven is élvezhetjük. Az elmúlt hónapok során többször is volt mozgolódás a sokak által temetett projekt háza táján, a mostani eset viszont valóban karidinálisnak mondható, így ismét felcsillant a remény, hogy még a mi életünkben napvilágot lát az opusz.

beyond-good-and-evil-2-ubisoft.jpg

A kép forrása: IGDB

A veteránnak számító dizájner, Fawzi Mesmar lett ugyanis az alkotás új kreatívigazgatója, aki a tavaly elhunyt Emile Morel helyét veszi át a szóban forgó poszton. „Örömmel osztom meg veletek, hogy kreatívigazgatóként csatlakozom a Beyond Good & Evil 2 csapatához” – olvasható Mesmar LinkedIn profilján.Már évek óta együtt dolgozom a srácokkal ezen az ambiciózus játékon, így első kézből tapasztaltam meg a tehetségüket. Olyan kreatív óriások vállán állok, akik már előttem is támogatták a brigádot, és alig várom, hogy továbbra is olyan játékot alkossunk, amely egyedülálló élményt kínál” – tette hozzá. Új löketet kapott tehát a Beyond Good & Evil 2 fejlesztése, ráadásul az azon ügyködő csapat is nagyobb lett, a Ubisoft ugyanis teljességgel feloszlatta a remekül sikerült Prince of Persia: The Lost Crownt készítő részleget, hogy más projektekben segítsenek az alkalmazottak. Szerintetek hány év választ még el minket a program megjelenésétől?

A borítóképek forrása: Ubisoft