A bájos Jade Raymond vezetése alatt működő cégnek a kedvező kanadai adótörvényeknek köszönhetően az egyszerűbb DS és PSP játékok fejlesztése helyett az első feladata a Splinter Cell-széria folytatása lesz, ami nyilván komoly, erőpróbáló feladat, de a munkálatokban segítséget nyújt majd a Conviction producere, Alexandre Parizeau és az a tény, hogy ezúttal nem kell az alapoktól kezdve új játékot felépíteni.

Az egyelőre cím és megjelenési dátum nélküli új rész a Conviction motorjára épül és az ebben a játékban bemutatott játékmenetelemek kerülnek finomításra. Jade Raymond a Gamasutra stábjának adott interjújában elmondta, hogy az apró részletekre és a tesztelésre komoly figyelmet fordítanak majd, szerinte ugyanis ez választja el a jó és a kiváló játékokat egymástól.

Az új Splinter Cell azonban nem az egyetlen készülő játék a torontói stúdióban, ugyanis egy másik, szintén AAA-kategóriájú program fejlesztésébe is belekezdtek, ám erről még nem tudni semmit.