A Ubisoft Toronto egy bevezetés előtt álló friss IP-n dolgozik – derült ki a stúdió honlapjára felkerül álláshirdetésből. A munkalehetőséget az egyik alkalmazott, Heather Holmes is közzétette Twitter-oldalán, melyben a karakterek megalkotásához, az irányítási rendszer megtervezéséhez, és a kamerakezeléshez egyaránt értő szakembert keresnek.
New Sr. Game Designer with 3Cs expertise on a new IP here @UbisoftToronto - Must have AAA game exp. https://t.co/HeCP8XGE6n
— Heather Holmes (@hholmes79) 2015. július 14.
A szövegből az is kiderül, hogy a dizájner feladata lesz a kezelőfelületek illetőleg a különböző interaktív elemek megalkotása is, valamint, hogy a producerek elképzeléseit játszható formába öntse. A jelentkezéshez legalább 5 éves játéktervezői tapasztalat, multiplatform címek megalkotásában szerzett gyakorlat, valamint az Unreal motorban való jártasság szükségeltetik.
A kiírásból ennél több nem derül ki a rejtélyes új alkotásról, de a Ubisoft Toronto eddigi munkásságát elnézve (a Splinter Cell: Blacklist után az Assassin's Creed Unitybe és Far Cry 4-be is besegítettek) reménykedhetünk abban, hogy tényleg egy karakteres új cím készül a kanadaiak boszorkánykonyhában.