• Megint szivárog a játék
  • Több új információ került elő

Az Assassin's Creed Codename Red (aminek biztosan nem ez lesz a végső címe) legalább két olyan játékelemmel fog rendelkezni, amely rendkívül hasonlít a Sekiro: Shadows Die Twice bizonyos aspektusaihoz – állítja egy ismert Ubisoft-szivárogtató, aki emellett rengeteg más, eddig nem közölt részletet is megosztott a készülő játékról. Az már korábban kiderült, hogy az egyik főszereplő Yasuke, a valóságban is élt afrikai szamuráj lesz. Erről már korábban is keringtek pletykák, októberben pedig kiderült, hogy a másik játszható karakter neve Naoe, aki egy shinobi az ókori Japánban.

A fenti, közel 20 perces videó számos eddig nem közölt részletet taglal a játékról, köztük azt, hogy a következő Assassin's Creed fővonalbeli rész a Sekiro-hoz hasonlóan grappling hookkal fog rendelkezni, amit bárhová kilőhetünk majd, hogy ezzel küzdjük le a nagyobb távolságokat, illetve Batmanhez hasonlóan magunkhoz ránthassuk az ellenfeleket. A másik átvett játékelem a Sekiro-ban látott posture-meter itteni megfelelője, amivel az ellenfelek védelmét a jól irányzott hárításokkal kell feltörni. A youtuber arról is beszámolt, hogy a Codename Red nagyobb világgal fog rendelkezni, mint az Assassin's Creed Valhalla, ugyanakkor megjegyezte, hogy a térképe még így is kisebb lesz, mint az Odyssey-ben lévő Görögország. Ami a többi újdonságot illeti, a Codename Red állítólag lehetővé teszi majd a játékosok számára, hogy hason fekve kússzanak, fáklyákat oltsanak el egy jól irányzott lövéssel (ezzel segítve a lopakodást) és még kémeket is toborozhatnak. Ez utóbbi különösen érdekes. A szivárogtató szerint a nagyobb célpontokat immár nem pusztán megölni lehet, hanem megkímélni és kémként beszervezni őket, akik így aztán hírszerzési információkkal láthatják el a játékost.