A Far Cry 6 ugyan visszatért a sokak által kedvelt dzsungeles/trópusi környezethez, ám a rajongók már nehezen nyelték le, hogy az érdemi újítások sokadjára is elmaradtak, így a Giancarlo Espositóval erősítő fejezet nem igazán lett a játékosok kedvence, sőt. Ennek ellenére azért ez a felvonás is kellőképpen sikeresnek bizonyult, amit jól mutat, hogy számos DLC készült hozzá az elmúlt években, emellett pedig az ilyen-olyan frissítéseket is két marékkal szórta a Ubisoft. Most egy álláshirdetésből kiderült, hogy a Far Cry 7 bizony már markáns változtatásokkal érkezhet.
Egy új álláshirdetés – amelyben játékmenet-animátort keresnek – arra utal, hogy a hagyományos FPS játékmód mellett egy hátsó nézetes, TPS mód is helyet kaphat a játékban. Az álláshirdetés alapján mindkét perspektívában pontosan ugyanazokat az animációkat kell megjeleníteni, ami arra enged következtetni, hogy a Far Cry 7 lehetővé teheti a játékosok számára, hogy váltogassanak a két mód között, akárcsak a Starfieldben. Való igaz, hogy már a hatodik részben is volt TPS-nézet a táborokban, de a kiterjedt animációk listája arra mutat, hogy ezeket az egész open-world játéktéren alkalmazni lehet, vagyis a TPS-mód opcionálisan választható lesz. A Dunia játékmotort is elengedik végre és a helyébe a Snowdrop lép, amely a The Division-játékok alatt is duruzsolt – azok pedig mind TPS-ek voltak, ugyebár.