Nyakunkon az Asssasin’s Creed: Odyssey premierje, aminek a fogadtatása meghatározza majd a Splinter Cell jövőjét is. Serge Hascoet, aki három évtizede van szakmában, mondott néhány érdekes dolgot arról a területről, amiben ő is tevékenykedik:

Tudod, mi hiányzik az iparból? A lélek. A videojátékok a játékról szólnak, azonban nem a szórakoztatást kellene előtérbe helyezniük, hanem a tanulást. Gyakran kérdezem a csapatomat, hogy egy játékos milyen előnyt szerezhet abból, hogy ő játszik. Jelen pillanatban nem teszünk ezért eleget. Ez most nagyon izgat, hogy hogyan tudnánk olyan dolgokat létrehozni, ami a lehető legtöbb szórakozás mellett a lehető legtöbbet tanítaná. Meg kell értenünk, hogyan tudnánk megváltoztatni a játékokat, hogy ezt a célt elérjük.

Ti mit gondoltok a dologról? Osztjátok Serge Hascoet véleményét vagy nem?