Nyakunkon az Asssasin’s Creed: Odyssey premierje, aminek a fogadtatása meghatározza majd a Splinter Cell jövőjét is. Serge Hascoet, aki három évtizede van szakmában, mondott néhány érdekes dolgot arról a területről, amiben ő is tevékenykedik:
„Tudod, mi hiányzik az iparból? A lélek. A videojátékok a játékról szólnak, azonban nem a szórakoztatást kellene előtérbe helyezniük, hanem a tanulást. Gyakran kérdezem a csapatomat, hogy egy játékos milyen előnyt szerezhet abból, hogy ő játszik. Jelen pillanatban nem teszünk ezért eleget. Ez most nagyon izgat, hogy hogyan tudnánk olyan dolgokat létrehozni, ami a lehető legtöbb szórakozás mellett a lehető legtöbbet tanítaná. Meg kell értenünk, hogyan tudnánk megváltoztatni a játékokat, hogy ezt a célt elérjük.”
Ti mit gondoltok a dologról? Osztjátok Serge Hascoet véleményét vagy nem?
Hogy hogyan tegyünk tönkre több évtizedes Franchise-okat.
Hogyan húzzunk le a lehető legtöbb pénzt az emberekről anélkül h EA nek nézzenek.
Hogyan fejezzük be a játékot a kiadás után...
Szóval ugyesek ők...
A kreativitás?
Ebben pont a ubisoft van leghatsók közt.