Mi történik, ha a Diablo sorozat méltán elhíresült punnyasztó játékmenetéből kiveszik az egyedi ízt, majd az egészet vadházasságba kényszerítik az Elder Scrolls széria nyitott világával, és egy tehetségtelen fejlesztőstúdióval? Two Worlds történik. Az alapvetően okos elgondolás (miszerint a diablós favágást keverik egy szabadon felfedezhető, nyitott területtel) végül látványos kudarcot vallott - már ami a kritikákat illeti, ugyanis az Xbox 360-as premiernek hála a stúdió korrekt összegeket tudott összekalapálni magának, annyira, hogy már készül is a folytatás, azonban csak késve. Jó eséllyel végre nem a PC-s változat vásárlóira bízzák a bétatesztet (teljes áron), ugyanis a The Temptation alcímet viselő folytatás (küldetéslemez?), amelyben végre bejárhatjuk Oswarohot és a Drak'ar sivatagot, idén őszre csúszott, a Microsoft konzoljára és operációs rendszerére egyaránt. A folytatásnak mindenesetre lehet majd adni egy esélyt, ugyanis mindent kicserélnek: jobb küldetések, feljavított szinkron és animációk, teljesen átdolgozott harcrendszer, és egy új motor vár a bátor felfedezőkre. Én mindenesetre javaslom mindenkinek, hogy egy demóig ne merjen nekimenni a témának nyílt sisakkal, nehogy úgy járjunk, mint a múltkor...
Two Worlds: The Temptation késés
Léteznek olyan programok, amelyeket méltatlanul húz le a szaksajtó és a játékosok zöme, azonban magabiztosan állíthatom, hogy az általam tesztelt Two Worlds nem ilyen...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Two Worlds: The Temptation megjelenés:
Nincs adat
Two Worlds: The Temptation gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 6 GB
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.
#5
NightBagoly
2008. március. 22. 00:49
saxicola: mert az alapjáték konkrétan rossz volt, azért kellett lehúzni. X360-ra nem éri el az 50%-ot az értékelése, PC-n feltornázta magát 65-ig, de pont, hogy a patchekkel, innen már cikkírófüggő, hogy ki hogy viseltet iránta. Ellentétben a Gothic-sorozattal, ahol minden darabnál tudtuk, hogy a javítások kalapálják majd ki, a Two Worlds-ról csak annyit tudtunk, hogy megígértek fűt fát, aztán kaptunk egy élet és mozgásképtelen valamit, amit aztán (jelentősen a cikk megírása után, a fikázás után) foltokkal végül is úgy-ahogy felhoztak középszintre. Ettől azért még nem kell hasra esni, ugye?
#6
NightBagoly
2008. március. 22. 00:49
saxicola: mert az alapjáték konkrétan rossz volt, azért kellett lehúzni. X360-ra nem éri el az 50%-ot az értékelése, PC-n feltornázta magát 65-ig, de pont, hogy a patchekkel, innen már cikkírófüggő, hogy ki hogy viseltet iránta. Ellentétben a Gothic-sorozattal, ahol minden darabnál tudtuk, hogy a javítások kalapálják majd ki, a Two Worlds-ról csak annyit tudtunk, hogy megígértek fűt fát, aztán kaptunk egy élet és mozgásképtelen valamit, amit aztán (jelentősen a cikk megírása után, a fikázás után) foltokkal végül is úgy-ahogy felhoztak középszintre. Ettől azért még nem kell hasra esni, ugye?
#3
saxicola
2008. március. 21. 15:22
Nem értem miért kellett annyira lehúzni az alapjátékot. Ez a cikk is azt teszi. A patchek után már egészen jó lett. És ha a fejlesztők tanultak a hibákból, akkor egy nagyon jó játékot fogunk kapni következőleg.
#4
saxicola
2008. március. 21. 15:22
Nem értem miért kellett annyira lehúzni az alapjátékot. Ez a cikk is azt teszi. A patchek után már egészen jó lett. És ha a fejlesztők tanultak a hibákból, akkor egy nagyon jó játékot fogunk kapni következőleg.
#1
Warnen
2008. március. 21. 14:09
Már a screenshotok alapján is megéri majd kipróbálni.
#2
Warnen
2008. március. 21. 14:09
Már a screenshotok alapján is megéri majd kipróbálni.