Trent Reznor a játékiparrólA 43 éves Trent Reznor a játékipar egész fejlődését figyelemmel követte, sőt, ő maga is nagy játékos volt. Az interjúban azt is elárulta, hogy a klasszikus Pongtól kezdve minden arcade játékot imádott. Ami azonban igazán elkápráztatta annak idején, az a Wolfenstein 3D volt, amely az első igazi nagy játékos kedvence lett. Aztán jött a Doom, amit még jobban imádott: „fantasztikus volt, hogy mennyire politikailag inkorrekt volt.” Amit pedig az igazi Reznor-rajongóknak (mint jómagam) nem is kellett elmesélnie: összehaverkodott Carmackékkal, és a Quake-nek ő csinálta a zenéjét, amelyet az akkori CD-kiadáson lehetett hallani. (Az interjú alatt meghallgathatjátok.) Reznor azt is hozzátette, hogy Carmack annyira inspirálta, hogyha nem zenész lett volna, akkor ő is programozással keresné a kenyerét.

Trent Reznor a játékiparrólUgyanakkor Reznor eléggé kritikus a mai játékokkal szemben. Szerinte annyira beleszerettek már a játékkiadók a moziszerű vizuális világba, hogy több millió dollárt költenek a grafikus motorokra, az átvezető jelenetekre, a marketingre és sok más egyébre, ahelyett, hogy az igazi játékélményre koncentrálnának. Ráadásul a legtöbb kiadó a folytatásokat és a moziadaptációkat erőlteti, mert előbbi biztos bevétel, utóbbinál pedig a marketing költségeinek felét a filmstúdió fizeti. Ráadásul a mai játékokat már eléggé unja: szépek és jók, de olyan érzése van, hogy már századszor is ugyanazzal játszik. Tegyük hozzá csendben: hát nincs igaza...? Az interjú linkje itt található.