A Totems műfaji meghatározása igen nehéz dolog, mert alapjában véve akció-kalandnak lehetne nevezni, de erősen jelen lesznek platformelemek is benne. A főszereplő neve Gia, aki a parkour* nevezetű sport mestere, amihez tökéletes fizikai kondíció és a figyelem összpontosítása szükséges, hiszen bonyolult és sokszor veszélyes mutatványokat hajtanak végre ennek űzői, az úgynevezett traceus-ök (ejtsd: traszőz). A helyszín napjaink világának, illetve a fantasy környezetnek keveréke. A történetről még nem beszéltek a belga fejlesztők, reméljük valami érdekeset titkolnak előlünk...
Gia tehetségének a forrása négy totemszellem, melyeket felváltva lehet majd aktiválni. Agilitását, mozgékonyságát a majomtól, gyorsaságát a gepárdtól, harci képességeit pedig a medveszellemtől kapja. Az utolsó, az énekesmadár által nyújtott tulajdonságról nem beszéltek, csak annyit fűztek hozzá, hogy a kreativitással lesz kapcsolatban. A kiállított Xbox360-as verziónál mindegyik képesség külön gombra volt beállítva, és ezek a szituációtól függően más-más, néha nyaktörő mozdulatot hoztak elő. Az ellenfelek, melyek közt lesznek emberszerűen mozgó tigrisek is például (a "Művészi képek" közt láthattok erről egy rajzot), amelyek szintén képesek lesznek alkalmazni a parkourt. Karakterünk mozgása nagyon folyékony lesz a beszámolók alapján, tehát minimum Assassin's Creed-szintű kidolgozásra kell számítani. Sőt, ha mondjuk egy alacsony fal mellett állunk meg, akkor egy kis idő múlva néha végigsimít rajta Gia, vagy ha a tető szélénél vagyunk, akkor egy kicsit kihajol és lenéz a mélybe.
A történet főleg Talon Cityben játszódik, amit átsző az ősi mágia. Állatok szellemei, melyek eddig aludtak, újra felkelnek, és velük együtt a Rovarkirálynő is, aki el szeretné foglalni a várost, a vadállatok és rovarok pedig elözönlik lakhelyünk. Ezt nekünk kell megakadályozni, mert sámán őseinknek hála a totemek szellemeit fel tudjuk használni. A származásunknak köszönhető mágiával a környezet egy részét meg is tudjuk változtatni, hogy ha ott harcolunk, akkor a felhasznált totemszellem miatt még erősebbek és ügyesebbek legyünk ott, és könnyebben legyőzzük ellenfelünket. De ez visszafelé is elsülhet, mert akár rá is hatással lehet, így még nehezebbé téve a harcot.
A játék motorja a fejlesztők saját alkotása, és a NeoReality névre hallgat. Minden megtalálható benne, ami napjaink next-gen technológiáira jellemző, mint a valós idejű megvilágítás, bump mapping, HDR, magas felbontású textúrák és más szemrevaló dolgok. Az animációk motion capture-rel készülnek, amihez parkour mestereket kértek fel, a különleges képességekkel elérhető emberfeletti mozdulatokat képregényrajzolók segítségével külön tervezik meg. A környezet természetesen teljesen interaktív lesz, és a fentebb említett Assassin's Creedhez hasonlóan itt is minden felületet kihasználhatunk. Talon City úgy lesz kialakítva, hogy egy valós város benyomását nyújtsa, a megkülönböztethető kerületeivel együtt. Az épületekhez igaziakról készült fényképeket is felhasználtak, a motor képességeivel és ezek segítségével pedig fotorealisztikus hatást ígérnek.
Egyelőre ennyit tudunk, ami sajnos nem túl sok, de nekem személy szerint már ennyi is nagyon felkeltette az érdeklődésemet, így én izgatottan várom a további információkat, remélem, ti is hasonlóképp éreztek. A megjelenésre valamikor 2008-ban kell számítani, PC-n és Xbox360-on.
* A parkour sportot a franciák találták ki, és lényegében arról szól, hogy látványos akrobatikus mozdulatokat hajtsanak végre. Ebbe beletartozik a háztetőről háztetőre ugrás, a magasból földre érkezés, a falon futás és hasonló mutatványok. Ebben a videóban megnézhetitek, miről is van szó.
Gia tehetségének a forrása négy totemszellem, melyeket felváltva lehet majd aktiválni. Agilitását, mozgékonyságát a majomtól, gyorsaságát a gepárdtól, harci képességeit pedig a medveszellemtől kapja. Az utolsó, az énekesmadár által nyújtott tulajdonságról nem beszéltek, csak annyit fűztek hozzá, hogy a kreativitással lesz kapcsolatban. A kiállított Xbox360-as verziónál mindegyik képesség külön gombra volt beállítva, és ezek a szituációtól függően más-más, néha nyaktörő mozdulatot hoztak elő. Az ellenfelek, melyek közt lesznek emberszerűen mozgó tigrisek is például (a "Művészi képek" közt láthattok erről egy rajzot), amelyek szintén képesek lesznek alkalmazni a parkourt. Karakterünk mozgása nagyon folyékony lesz a beszámolók alapján, tehát minimum Assassin's Creed-szintű kidolgozásra kell számítani. Sőt, ha mondjuk egy alacsony fal mellett állunk meg, akkor egy kis idő múlva néha végigsimít rajta Gia, vagy ha a tető szélénél vagyunk, akkor egy kicsit kihajol és lenéz a mélybe.
A történet főleg Talon Cityben játszódik, amit átsző az ősi mágia. Állatok szellemei, melyek eddig aludtak, újra felkelnek, és velük együtt a Rovarkirálynő is, aki el szeretné foglalni a várost, a vadállatok és rovarok pedig elözönlik lakhelyünk. Ezt nekünk kell megakadályozni, mert sámán őseinknek hála a totemek szellemeit fel tudjuk használni. A származásunknak köszönhető mágiával a környezet egy részét meg is tudjuk változtatni, hogy ha ott harcolunk, akkor a felhasznált totemszellem miatt még erősebbek és ügyesebbek legyünk ott, és könnyebben legyőzzük ellenfelünket. De ez visszafelé is elsülhet, mert akár rá is hatással lehet, így még nehezebbé téve a harcot.
A játék motorja a fejlesztők saját alkotása, és a NeoReality névre hallgat. Minden megtalálható benne, ami napjaink next-gen technológiáira jellemző, mint a valós idejű megvilágítás, bump mapping, HDR, magas felbontású textúrák és más szemrevaló dolgok. Az animációk motion capture-rel készülnek, amihez parkour mestereket kértek fel, a különleges képességekkel elérhető emberfeletti mozdulatokat képregényrajzolók segítségével külön tervezik meg. A környezet természetesen teljesen interaktív lesz, és a fentebb említett Assassin's Creedhez hasonlóan itt is minden felületet kihasználhatunk. Talon City úgy lesz kialakítva, hogy egy valós város benyomását nyújtsa, a megkülönböztethető kerületeivel együtt. Az épületekhez igaziakról készült fényképeket is felhasználtak, a motor képességeivel és ezek segítségével pedig fotorealisztikus hatást ígérnek.
Egyelőre ennyit tudunk, ami sajnos nem túl sok, de nekem személy szerint már ennyi is nagyon felkeltette az érdeklődésemet, így én izgatottan várom a további információkat, remélem, ti is hasonlóképp éreztek. A megjelenésre valamikor 2008-ban kell számítani, PC-n és Xbox360-on.
* A parkour sportot a franciák találták ki, és lényegében arról szól, hogy látványos akrobatikus mozdulatokat hajtsanak végre. Ebbe beletartozik a háztetőről háztetőre ugrás, a magasból földre érkezés, a falon futás és hasonló mutatványok. Ebben a videóban megnézhetitek, miről is van szó.
hát ja, pk-t már pár játékban (Sands of Time trilógia, Assassin's Creed...) meg filmben (Yamakasi 1-2 -bár sztem a 2. szar volt...-, az új James Bond-film, meg most lesz vmi dráma asszem Breaking and entering vagy mi, abban is lesznek ilyen jelenetek)
jó sport ez, csak a magyarok hozzáállása nem az mint kint, h ha vki csinálja akkor "deügyeeees!" hanem az, h "k*rva anyád takarodjál innen!!!" ez utóbbi saját tapasztalat....
Vaskogreg, ha játszani akarsz majd az új PoP-al előre szólok, hogy a géped gatyóját kösd fel!! Mert a Scimitar Engine még újabb változatát fogja használni, ami így is elég gépigényes lesz...
az a jó hogy ez az ugrálás francia találmány a prince of persiát a francia ubosft csinálta és a prince mozgása is ezekből a mozdulatokból áll
amúgy ez a játék engem nem csigázott fel eddig
inkább az assasin creed
meg majd az új PoP
Azért ha nagyon beindul valaki a játék hallatán, ne tegye azt, amit a videóban látni lehet, nemtom ezek a franciák hogy bírják. Régen én is elég sokat ugráltam, de ez már nekem is sok lenne (főleg, hogy már nem vagyok valami jó ugrálós alkat).
Ui.: Adminok, modik, ez nektek szól: Az első, és a harmadik kép (a két kép ami balra van igazítva a cikkben) ugyanaz, csak gondoltam szólok.
Mondjuk a számítógépes játékok zömét RTS-ek és FPS-ek teszik ki, merésznek is nevezhető egy ilyenfajta játék elkészítése. Hátha hoz valami újat.