Az InXile Entertainment a múlt héten jelentette be, hogy a Torment: Tides of Numenera mégsem idén fog megjelenni, ahogy azt tervezték. Ennek egy egyszerű oka van, az, hogy nem akarják az utolsó stádiumban elsietni egy fejlesztést, egy kiváló játékot akarnak letenni az asztalra, az pedig azt jelenti, hogy több időre van szükségük. Az új megjelenési dátum valamikor 2016-ban lesz, de ennél pontosabbat még nem tudunk.
Nem ez azonban az egyetlen változás a játék fejlesztésében: Kevin Saunders, aki eddig terelte a Torment útját továbbállt, most hogy a munka oroszlánrésze elkészült. A helyét Chris Keenan veszi át, aki már 15 éves kora óta a játékiparban tevékenykedik, tesztelőként kezdve egészen a felső vezetésig emelkedve -- a legutóbbi munkája a Wasteland 2 projektvezetői teendői voltak. Keenan ígérete szerint ügyelni fog arra, hogy a Torment: Tides of Numenera olyan játék lehessen, ahogy azt Adam Heine, Colin McComb és George Ziets megálmodta.
Azért érkezett jó hír is, miszerint az InXile még idén ki szeretné adni a Torment bétaváltozatát, és folyamatosan tájékoztatnak is majd arról, hogyan alakul ez.