Jön a From Dust első komoly javítócsomagja, mely valljuk be, ráfér a PC-re kissé összecsapott formában kiadott istenszimulátorra. A Ubisoft viszont volt olyan jó, hogy hallgasson a rajongókra, így a frissítéssel eltávolítják a játék idegesítő DRM védelmét, mely miatt időről-időre be kellett jelentkeznünk az interneten át, ha játszani szerettünk volna. A kiadó a saját fórumán írta le az okokat: elnézésünket kérik a kellemetlenségek miatt, a patch pedig egy héten belül kint lesz, hogy utána 100%-ig offline legyen a játék.
A Ubisoft és a DRM persze nem új páros: tavaly óta borzolják a kedélyeket az online bejelentkezést erőszakoló címek, melyekkel a kiadó saját bevallása szerint sikeresen vette fel a harcot az illegális letöltőkkel. Sajnos azonban a hatékonyságnak ára van, hisz a játékosok úgy érzik, nem bíznak bennük, ráadásul a kiadó eleinte instabil szerverparkja többször lehetetlenné tette a játékot.
A Ubisoft és a DRM persze nem új páros: tavaly óta borzolják a kedélyeket az online bejelentkezést erőszakoló címek, melyekkel a kiadó saját bevallása szerint sikeresen vette fel a harcot az illegális letöltőkkel. Sajnos azonban a hatékonyságnak ára van, hisz a játékosok úgy érzik, nem bíznak bennük, ráadásul a kiadó eleinte instabil szerverparkja többször lehetetlenné tette a játékot.
Ne vedd a szívedre, csak pont láttam...
Látom elég járatos vagy az ilyen warez dolgokban 2 figyelmeztetéssel én odafigyelnék hogy mit írok
@Dave1988: Irigyellek, hogy megvetted Az a baj, hogy túl sok jó játék van a piacon, ami érdekel
ON:
@freeman: A Steames dologgal kapcsolatban igazad van, én is azt tartom a legjobbnak. De tényleg, ez, hogy nem használható neten, csak LAN-on, azért annyira nem olyan nagy probléma (mondjuk LAN-ra is korlátozottan). A Steam nagyon jó, csak azt sajnálom, hogy amiatt is egyre kevesebb a dobozos játék, én meg nem bízok az ilyen dolgokban.
Amúgy ez egy teljesen természetes folyamat, csak így alakulhatnak ki egyre jobb másolásvédelmi technológiák, ha a köztes lépcsőfokokat is megtesszük.
Redstar: a Hawx-hoz csak annyit h elvileg volt ahhoz is vmi ha jól tévedek, de minden ami előtte és utána jött meg lett hekkelve, szal az max azért nem mert nem érdekelt senkit annyira h fáradozzanak vele. Azért kíváncsi lennék h az UBI mennyivel többet ad el bármiből is mint pl a CDproject a Witcher 2-ből amin SEMMI védelem nincs már (1.1 leszedte a lemezesről és steamesről is) és azért valljuk be az még erősen rétegjátéknak is mondható a komolysága miatt (nem az a tipikus casual játék). Ez az egész DRM sztem csak felesleges pénzkidobás, tartalom kell és nem a vásárlók fingatása (és egy értelmes ár sem árt ha már Witcher akkor én is most hétvégén vettem meg GOG-on ~5700 FT volt de ez most csak így egy független mellékszál )
A DRM-ek úgysem tarthatnak ki örökké. Nincs még olyan másolásvédelmi eljárás, szerintem, ami 100% felhasználóbarát, és 100% kalózbiztos lenne. Szerintem sokkal egyszerűbb lenne a tartalmat ezerrel megtolni.
@ferdzso: A DRM-el való foglalkozás, kb azt jelenti, hogy hozzáadták a DRM-nek a könyvtárait a játékhoz, és még beleírtak kb. 100 sornyi kódot, ez tartott 10 percig, tehát nem ez kötötte le őket.
Amúgy ígéretes játék, de csak Steamen van? Nem lesz dobozos ?