Egy kicsit furcsán nézhet ki, ha egy a főleg PC-s játékokra koncentráló lapon, mint amilyen a PC Guru Online, egy konzolexkluzív címről írnak. Ígérem, a hír végére értelmet nyer a dolog.
Tehát a Too Human Ausztráliában két besorolást kapott. A szigorúbb, MA 15+ besorolást május 30-án kapta a játék, míg a barátságosabb M-es június 18-án lett hitelesítve. Az érdekesség pedig most jön: mind a két játék multiplatformként van jelölve, annak ellenére, hogy csak a Microsoft gépére lettek bejelentve.
A két verzió valószínűleg azért létezhet, mert a durvább kiadás elkészülte után a fejlesztő Silicon Knights készített egy kevésbé vérengző verziót. Erre két ok miatt lehetett szükség: vagy egy olyan Too Human is kellett, ami nem túl véres, és így az ausztráloknál nem tiltják be -- vagy lehet, hogy a fékezett habzású verzióból elkészül egy PC-s átirat. A teóriám első felébe viszont belezavar az a dolog, hogy a humánusabb kiadásból más régiókba is küldtek, nem csak Ausztráliába.
Magáról a Too Humanról pedig annyit, hogy a játék szerint réges-régen valóban léteztek a skandináv mitológia istenei, akik gépekkel feljavított emberek voltak. Mi, azaz Baldur is ilyen isten vagyunk. A feladatunk az, hogy megvédjük az embereket a támadó gépektől. Számtalan fegyverrel, pörgős játékmenettel, és érdekes történettel találkozhatunk majd mi PC-sek is, ha ez a pletyka valósnak bizonyul.
Tehát a Too Human Ausztráliában két besorolást kapott. A szigorúbb, MA 15+ besorolást május 30-án kapta a játék, míg a barátságosabb M-es június 18-án lett hitelesítve. Az érdekesség pedig most jön: mind a két játék multiplatformként van jelölve, annak ellenére, hogy csak a Microsoft gépére lettek bejelentve.
A két verzió valószínűleg azért létezhet, mert a durvább kiadás elkészülte után a fejlesztő Silicon Knights készített egy kevésbé vérengző verziót. Erre két ok miatt lehetett szükség: vagy egy olyan Too Human is kellett, ami nem túl véres, és így az ausztráloknál nem tiltják be -- vagy lehet, hogy a fékezett habzású verzióból elkészül egy PC-s átirat. A teóriám első felébe viszont belezavar az a dolog, hogy a humánusabb kiadásból más régiókba is küldtek, nem csak Ausztráliába.
Magáról a Too Humanról pedig annyit, hogy a játék szerint réges-régen valóban léteztek a skandináv mitológia istenei, akik gépekkel feljavított emberek voltak. Mi, azaz Baldur is ilyen isten vagyunk. A feladatunk az, hogy megvédjük az embereket a támadó gépektől. Számtalan fegyverrel, pörgős játékmenettel, és érdekes történettel találkozhatunk majd mi PC-sek is, ha ez a pletyka valósnak bizonyul.