Az AMD hivatalosan is bemutatta az új technológiáját, amit kifejezetten a karakterek hajkoronájának minél részletesebb bemutatására fejlesztettek ki. Ez a TressFX, ami először a Tomb Raiderben került bemutatásra, s jobb kezdést igazából nem is választhattak volna: Lara dús haja és az egzotikus helyszín változó időjárása tökéletes arra, hogy a fejlesztők megcsillogtassák ezt az új technológiát.
Az alábbi videóban nagyon jól látható, hogy a TressFX-szel drámaian megnövekszik a haj részletessége (bár a mozgása egy kicsit furcsa), amit ez egész sor nagyon bonyolult eljárás segítségével valósítottak meg. Ezek részletes ismertetésébe nem mernék és nem is tudnék belemenni, de aki kíváncsi arra, hogy mi minden áll a szálanként megmozgatott haj mögött, azoknak irány a hivatalos oldal, mindenki másnak pedig jó szórakozást a demonstrációhoz.
Amúgy tényleg túl nagy terhelés ez a gépnek ezért... ez... ez... semmi. Bizonyára az évek haladtával már 5000 táncoló Clara dús hajával sem fogja megizzasztani a gépeket.
Bár néha beleolvad Lara testébe, és olyan selymes hatást kelt, miközben Lara már szinte fürdik a sárban, porban, vérben, de azért jó, hogy legalább egy szép frizurát nézhetünk a game közben. [br /]
[br /]
Amúgy nem tudom, hogy híresztelte az AMD, de nekem az Nvidia GTX 550-es kártyámon is bekapcsolható...
http://amd4u.com/TressFX/index.html
Az összehasonlító videó alapján, egyenlőre még nem kapcsolnám be ezt az TressFX-et, még kicsit béta hatása van. Túl könnyen, gyorsan reagál, de majd idővel biztos tényleg szuper lesz.