Emlékeztek még arra a hírre tavalyról, amelyben a Square Enix korábbi elnöke, Vada Jocsi kijelentette, hogy se a Tomb Raider, se a Hitman: Absolution nem volt üzletileg sikeres, hiába adtak el belőlük közel 3,5 millió példány alig néhány hónap leforgása alatt? Mert hát ők 5-6 milliót akartak értékesíteni -- ha rosszmájú lennék, azt mondanám, hogy már az első napon ezeket a bűvös számokat szerették volna látni. Sajnos még 2013 augusztusában sem kapták meg, amit vártak, a Tomb Raider akkor még „csak” 4 milliónál járt. Scot Amos, a játék producere csupán idén januárban merte kijelenteni, hogy Lara eredettörténete anyagilag is sikeres lett.

Most pedig már bonthatják a pezsgőt a Square Enix légkondicionált irodáiban, mert a Tomb Raider -- nyilván alaposan megrúgva a Definitive Edition által -- elérte a 6 milliós álomhatárt, szóval immár nem csak a belefeccölt pénzt hozta vissza, hanem némi hasznot is hajtott a konyhára. Darrell Gallagher, a Square Enix egyik nagykutyája nem győzött örömködni a dolog fölött. Büszkék arra, amit a játék elért (gondolom, főleg a pénzes részére), és már alig várja, hogy Lara újabb kalandokba keveredjen, amin a Crystal Dynamics serényen munkálkodik.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!