A klasszikus kínai regény, a Nyugati utazás alapján készülő Black Myth: Wukong már a bejelentésekor könnyedén felkelthette az érdeklődésünket, méghozzá azért, mert a Game Science akció-RPG-je egyszerűen túl szépnek tűnt ahhoz, hogy igaz legyen. A nem mindennapi kaland azóta csak még gyönyörűbb lett, hiszen Unreal Engine 4-ről 5-re váltott a stúdió, ami leginkább RTX kártyák társaságában fejti majd ki a hatását, de azért konzolokon sem érheti szó a ház elejét látvány terén. A Steam egyik legfelkapottabb programjától már nagyjából minden fontosabb információt megtudhattunk, az augusztus 20-i (kőbe vésett!) megjelenés előtt azonban kaptunk még egy meglehetősen terjedelmes, közel 5 perces előzetest, ami számos új ellenfélről és képességről rántja le a leplet, ezzel is bizonyítva, hogy messze nem láttunk még mindent.
A fent látható képsorok ugyan tartalmaznak ismerős jeleneteket és helyszíneket, ám így is bemutatásra kerülnek olyan lények (többnyire főellenfelek) és átalakulások, amiket eddig hét lakat alatt őrzött a stúdió, ebből kiindulva pedig bőven maradt még meglepetés a Game Science tarsolyában. Az én fantáziámat a főszereplő különféle formái birizgálják a leginkább, mivel úgy fest, ezek adják majd a harcok gerincét, ráadásul amellett, hogy rendkívül látványosak, az újrajátszhatósági faktort is megdobhatják egy "picit". Mivel a prezentáció párját ritkítja, az atmoszféra lenyűgöző (legalábbis videók alapján), a harcrendszer pedig kellően fluidnak és élvezetesnek tűnik, egyelőre nem látunk olyan banánhéjat, amin esetleg elcsúszhatna a Black Myth: Wukong, de azért várjuk csak ki a végét, hiszen sok ígéretes címről derült már ki a megjelenésekor (The Callisto Protocol, Battlefield 2042, hogy csak néhányat említsünk), hogy nagyobb volt a füstje, mint a lángja.