Mindig örülünk, ha egy játék megérdemelt sikeréről számolhatunk be, és ez most különösen igaz, hisz a rettegett Amnesia: The Dark Descent a PC Guru teljes játékaként is helytállt már. Nos, a világ egyik legfélelmetesebb játékának tartott kaland készítőjének, a Frictional Gamesnek társalapítója, Thomas Grip a csapat hivatalos blogján árulta el, hogy bár pontos eladási adatokkal nem szolgálhat (szerinte nagyon nehéz lenne a különböző indie-csomagok és leárazások, vagy épp magazineladások miatt), azért becsléseket adhat: ha nem számoljuk a pakkba foglalt eladásokat, akkor 710 ezer jön ki, de ha igen, akkor már 1,36 millió -- bizony, sok százezren tették tönkre drágán vett nadrágjaikat.
És most jön a lényeg: a csapat szerint az Amnesia teljes költségei 360 ezer dollárra rúgtak. A bevételek ennek tízszeresét érik, szóval a játék nemcsak siker, de egyenesen bombasiker. Grip egyébként kitért a PC-s játékvilág leggyűlöltebb rákfenéjére, a warezre is. Állítja, hogy a csapatnak majd' egy évig eszébe sem jutott a kalózokkal foglalkozni, és mivel az eladások kellően erősek maradtak, nem látja problémának az illegálisan letöltött példányokat. Fontos kiemelni egyébként, hogy az Amnesia: The Dark Descent a hivatalos weboldalon mindenféle másolásvédelem nélkül is megvásárolható volt, szóval tulajdonképpen a vevők lelkiismeretére bízta a brigád, hogy továbbadják-e a szoftvert, vagy sem.
Noha ezek a számok két év alatt jöttek össze, a Frictional így is nagyon boldog, és alig várja, hogy piacra dobhassa a thechineseroom által fejlesztett Amnesia: A Machine for Pigset. Ha érdekel az új rész, akkor jobb, ha tudod, hogy a héten megjelenő PC Guruban exkluzív interjút is olvashatsz a fejlesztőkkel.
És most jön a lényeg: a csapat szerint az Amnesia teljes költségei 360 ezer dollárra rúgtak. A bevételek ennek tízszeresét érik, szóval a játék nemcsak siker, de egyenesen bombasiker. Grip egyébként kitért a PC-s játékvilág leggyűlöltebb rákfenéjére, a warezre is. Állítja, hogy a csapatnak majd' egy évig eszébe sem jutott a kalózokkal foglalkozni, és mivel az eladások kellően erősek maradtak, nem látja problémának az illegálisan letöltött példányokat. Fontos kiemelni egyébként, hogy az Amnesia: The Dark Descent a hivatalos weboldalon mindenféle másolásvédelem nélkül is megvásárolható volt, szóval tulajdonképpen a vevők lelkiismeretére bízta a brigád, hogy továbbadják-e a szoftvert, vagy sem.
Noha ezek a számok két év alatt jöttek össze, a Frictional így is nagyon boldog, és alig várja, hogy piacra dobhassa a thechineseroom által fejlesztett Amnesia: A Machine for Pigset. Ha érdekel az új rész, akkor jobb, ha tudod, hogy a héten megjelenő PC Guruban exkluzív interjút is olvashatsz a fejlesztőkkel.
Slenderman ami megfog jelenni a tervek szerint source motoral is a tobbi jatek nem nagyon er ezeknek a nyomaba.
De elég az off-ból.
"Wiktoryyyyyyyy: kár, hogy nem érted a szarkazmust..."
Ezek szerint volt a kazmusod? Legközelebb próbálj jobbat írni...
Jó játék, de szerintem azért annyira nem is volt félelmetes. Igaz, nem viseltem speakert, de éjszaka játszottam, vaksötétben. A Slender szerintem sokkal durvább.
A Machine for Pigs viszont instant get.