Kudo Tsunoda, a Microsoft Kinect projektjének kreatív igazgatója egy interjúban nemrég arról beszélt, hogy a konzolok megnyerték maguknak a PC-vel szembeni, FPS-ekért vívott háborút.
"A Halo remekül építette fel az FPS-ek kultúráját a konzolokon, és most már alig játszanak FPS-t a PC-n. Manapság minden a konzolok körül forog." -- mondta Tsunoda a GameInformernek.
Erre a kijelentésre reagált ma az id Software kreatív igazgatója, Tim Willits, aki olyan játékok tervezőjeként vált híressé, mint a Quake első három része, vagy a Doom 3. Tim szerint nem eszik olyan forrón a kását, és a PC még mindig vezet, ha az FPS-ek műfajáról van szó, sőt, jóval több rejlik benne annál, mint sokan gondolják.
"A PC még most is egy kiváló platform nem csak az FPS-ek, de minden játékstílus számára. Az én véleményem szerint mindig a PC volt és lesz a játékipar igazi mozgatórugója -- ez az a stabil platform, amire mi, fejlesztők örökké számíthatunk majd. A konzoloktól eltérően a PC nem tűnik el csak azért, mert egy cég úgy dönt, hogy nem nyereséges, és másikat kell kiadni. A PC mindig fejlődésben van, mégis stabilan létezik." -- fejtette ki Tim véleményét a Eurogamernek.
"Az FPS zsáner még mindig kiváló a PC-n, a billentyűzet rengeteg lehetőséget biztosít, a közösségi opciók segítségével pedig bármikor könnyen elérhetjük róla barátainkat egy meccs erejéig. Na meg akármelyik profi játékos megmondja, hogy célzásban az egér az ász."
Tim és az id következő játéka, a Rage jövő ősszel érkezik, és a konzolverziók mellett természetesen PC-n is tiszteletét teszi. A képek is a Rage-ből származnak.
"A Halo remekül építette fel az FPS-ek kultúráját a konzolokon, és most már alig játszanak FPS-t a PC-n. Manapság minden a konzolok körül forog." -- mondta Tsunoda a GameInformernek.
Erre a kijelentésre reagált ma az id Software kreatív igazgatója, Tim Willits, aki olyan játékok tervezőjeként vált híressé, mint a Quake első három része, vagy a Doom 3. Tim szerint nem eszik olyan forrón a kását, és a PC még mindig vezet, ha az FPS-ek műfajáról van szó, sőt, jóval több rejlik benne annál, mint sokan gondolják.
"A PC még most is egy kiváló platform nem csak az FPS-ek, de minden játékstílus számára. Az én véleményem szerint mindig a PC volt és lesz a játékipar igazi mozgatórugója -- ez az a stabil platform, amire mi, fejlesztők örökké számíthatunk majd. A konzoloktól eltérően a PC nem tűnik el csak azért, mert egy cég úgy dönt, hogy nem nyereséges, és másikat kell kiadni. A PC mindig fejlődésben van, mégis stabilan létezik." -- fejtette ki Tim véleményét a Eurogamernek.
"Az FPS zsáner még mindig kiváló a PC-n, a billentyűzet rengeteg lehetőséget biztosít, a közösségi opciók segítségével pedig bármikor könnyen elérhetjük róla barátainkat egy meccs erejéig. Na meg akármelyik profi játékos megmondja, hogy célzásban az egér az ász."
Tim és az id következő játéka, a Rage jövő ősszel érkezik, és a konzolverziók mellett természetesen PC-n is tiszteletét teszi. A képek is a Rage-ből származnak.
Ugyan pl. hogy én is a Reach-et említsem,nagyon jó játék,de PC-n még nagyobb siker lenne,hiszen az analóggal nem lehet olyan pontossággal célozni,mint egérrel.
Volt szerencsém nem egy FPS-el játszani PC-n és boxon egyaránt,és egyértelmű,hogy melyik a kezelhetőbb - célzás szempontjából legalábbis.
Nálam a konzolok is békésen megférnének a PC mellett most is ahogy régen is elvoltak
Néha elő veszem még PC-hez a gamepadot Pölö:Resident Evil 4 tetszik az úgy
Mondjuk egy Quake-s van pár jó arc
nem lenne egyszerű dolog gamepaddal, de van akik szeretik a nehézségeket
Tim nagy tag
"Hisz mire mennénk PC-k és Konzolok nélkül" semmire nem igaz?!
--KONZOL 1# FAN--
1.Warez
2.szerintem ha valaki elövesz 1 fpst azt szerintem nem egybol boxba teszi be hanem az esetleges pc jébe.
3.Microsoft azért temeti a pc mert egy pénzéhes cég.
U.I.:a halo reach sokkal szebb lehetett volna Pcn mint xboxon
Mellesleg én elég sok mindent még ki is hagytam, erről a témáról kisregényt lehetne írni.
most nem akarom még 1X leírni rocknrolla hozzászólását
A PC-hez millióm egy kiegészítőt lehet kapni, nem mellesleg messze rugalmasabb platform mint a konzolok (állandóan fejlődik, sok hozzá a kiegészítő eszköz) (+egy jó gamepad kb. 5k szóval nem egy megterhelő dolog, és máris van egy konzol PC-d
"...Na meg akármelyik profi játékos megmondja, hogy célzásban az egér az ász."
Na ja, ezért nem keresztezik a több platformos multikat (pedig milyen szépen lehetne darálni az x-boxos népeket a tf2-ben