A hónap elején az alulértékelt játékokról kérdeztünk titeket, s miután sok jó válasz sikerült, újra egy kérdést szegezünk nektek: szerintetek melyek azok a játékok, amiket a többi gamer és/vagy a sajtó túlértékelt. Biztos vagyok abban, hogy itt is szép számmal tudtok majd mondani nekünk olyan címeket, amik a ti szemetekben egyáltalán nem érdemelték meg a dicsérő szavakat és a rivaldafényt.
Nekem személyesen a Mafia az, amivel kapcsolatban sosem értettem igazán, hogyan lehet ennyire imádni ezt a játékot, főleg egy mondatban emlegetve a GTA-val, mint egy, azt letaszítani képes program. Szerintem lassú, unalmas és száraz mind a történet, mind pedig a játékmenet -- de hadd ismételjem el, mielőtt még valaki vérig sértődne: ez csak a személyes véleményem.
Arra kérek mindenkit, hogy ne csináljunk sárdobálást ebből a témából, s próbáljuk meg tiszteletben tartani a másik véleményét; attól, hogy valaki nem emeli piedesztálra a te kedvencedet, nem kell, hogy kevésbé élvezd a játékot vagy megkérdőjelezd annak értékét -- többször is bizonyítottátok már, hogy képesek vagytok normális hangnemben beszélgetni, s szerintem ez most is sikerülni fog, még ha kicsit bicskanyitogatóbb is a téma.
Ahogy múltkor: a legjobb hozzászólásokat jövő hét hétfőn egy külön cikkben gyűjtjük össze. A határidő vasárnap dél.
GTAIV: "számtalanszor" bántottam már, de nem azért, ami miatt a legtöbben, miszerint a főhős antipatikus. Nem. Azért, mert a játéktér fájóan üres és a játékmenet földhöz ragaszt. Szinte nincs olyan küldetés, ami csak egy kicsit is változatos lenne. Ott a gyönyörű víz... és soha sem megyünk a közelébe sem, mert ezt semmi sem indokolja meg. (Tudom, van olyan küldetés, amiből csónakon is lehet menekülni, de nem kell... ami nagy baj). Mikor vége az egésznek, akkor ott állsz és nem érzed, hogy neked itt még van mit látni. Ha van is: már nem érdekel...
Crysis: igen-igen... A remek Far Cry újramelegítve, hozzácsapva egy forradalmi grafika és a nanosuit. Kár hogy ez a meglangyosított sztori és a repetitív játékmenet már borzasztóan kevés volt. Az új játékosok odáig voltak tőle... és a szakma is. Aztán belátták a legtöbben hogy mit is kaptak.
Mass Effect: most komolyan... hogy lehet egy ennyire jó alapra, ennyire rossz kivitelezést tenni? Mi rontotta el? Repetitív a pályafelépítése. Mennyire jó lehetne, ha minden bolygó más és más lenne... de mikor 30-szor járod be ugyan azt más néven... na neee... Ehhez már csak hab a tortán, hogy a játék egy újragondolt KoToR... Én szerettem azt, de emennek nem tudom megbocsátani, hogy nem lépett ki mögüle.
Fallout 3: Igen. Ő is kapott már bőven tőlem. Mert nem az, aminek lennie kéne. Fallout néven egy tartalmas szerepjátékot vártunk és kaptunk helyette egy tartalmas... Oblivion mod-ot, ami ahhoz képest csak visszafelé fejlődött. A fájóan buta AI, a hangszínészek katasztrofális mivolta, az alap széria kicsavarása és történeti anomáliái csak rátettek egy lapáttal a nevetséges karakteranimációra.... Egy dolog volt ugyan az, mint korábban: a buglista...
Direkt nem szeretnék konzolos címeket írni engedelmetekkel, mert kitör a háború. Pedig ott lenne bőven...
Hasonló a helyzet a Skyrimmel is. Fél óra után uninstall, mert szerintem katasztrofálisan ócska egy játék.
Tudom, hogy ezt a két játékot nagyon sokan szeretik, nekem sajnos nem jöttek be. Nem én voltam a célközönség valószínű :)
BF
Fifa
WoW
Hasonló a helyzet a Skyrimmel is. Fél óra után uninstall, mert szerintem katasztrofálisan ócska egy játék.
Tudom, hogy ezt a két játékot nagyon sokan szeretik, nekem sajnos nem jöttek be. Nem én voltam a célközönség valószínű :)