Játékosként biztosan akadt már a kezedbe egy olyan játék, ami teljes mértékben elbűvölt, órákra nem eresztett, s magába szippantott annak világa minden egyes karakterével és helyszínével -- egyszóval szerelem volt első látásra, vagy ha nem is ilyen átütő erejű volt a találkozás, minimum egy új kedvenccel bővült a katalógus. Ebben az érzésben gyakran osztoznak a játékosok, s együtt ünneplik, éltetik az adott stúdió munkáját -- ám sajnos előfordul, hogy a program nem kapja meg a megérdemelt figyelmet, és a süllyesztőbe kerül.
Azt hiszem mindannyiunknak van legalább egy olyan személyes kedvence, amivel kapcsolatban egyszerűen nem tudjuk ép ésszel felfogni, hogyan lehetett ennyire alulértékelni. Nálam ez egyik ilyen játék a Spec Ops: The Line, ami méltatlanul kicsit durrant, vagyis inkább csak pukkant, pedig a Yager Development 2012-es lövöldéje ritkán látott érett felfogásban mutatta be, milyen pokoli lehet egy civil környezetben vívott gerillaháború, s milyen hatással van ez egy olyan katonára, aki nem egy mindent legyőző terminátor, és még csak nem is egy hős, hanem egy hús-vér élőlény, érzésekkel, félelmekkel és kétségekkel.
Ebben a cikkben arra kérünk titeket, hogy osszátok meg velünk, hogy szerintetek, melyik az a játék -- legyen az régebbi eresztés, vagy egészen friss alkotás -- amit a sajtó és/vagy a többi játékos alulértékelt. Szeretnének igazi véleményeket látni, nem csupán flegmán beböffentett címeket -- persze oldalakon át sem kell ömlengeni, egy rövid szösszenet is éppen elegendő, a lényeg csak az, hogy a te őszinte gondolataid legyenek. A legszebben/legjobban megírt érveléseket hétfőn egy külön cikkben gyűjtjük össze. A határidő vasárnap dél.
Bár szerintem amellett, hogy egy király FPS, túl rövid lett.
A settlers 6 is nagyon , nagyon jó volt!
A Test Subject Blue és Green remek puzzle flashjátékok portalhoz hasonló megoldási logikát igénylő játékmenettel!!
A Ball Park 3d X kb. három magyar programozó munkája mégis élvezetes logikai puzzle!!!
Tökéletes befejező rész volt az űreposznak. A kezdetben apró-cseprő dolgokkal törődő Shepard, a 3 részen át elért odáig, hogy a legfontosabb láncszeme a galaxis "megmentésének". Hosszú-hosszú órákra magával ragadott. Hatalmas felfedezhető univerzum. A mentések áthozatalával az előző két rész mintha be sem fejeződött volna. A társaim mint jó barátaim tértek vissza, és az előző részekhez képest sokkal jobban az volt az érzésem hogy "él" a játék. Személy szerint tetszett az is, hogy mellékküldetéseket a háttérben beszélgető lényektől kaptuk meg, mintha csak meghallottuk volna a beszélgetést, amikor éppen arra sétáltunk. Szerintem egy egy jó ötlet volt és a szokásos módszertől talán valószerűbb is.
A történet és az események az elejétől a végéig tudod hatni az érzelmekre, ami ritka dolog.
És persze a játék vége, ami szerintem egész korrekt lezárás volt. Persze az kicsit fájó hogy "csak" ennyi végkifejlet volt. Viszont tök logikus volt a lezárás és illett az egész történetbe.
Akinek nem tetszett persze megértem, de az utolsó 20 perc miatt lehúzni 30 óra epikus játékot, szerintem nem igazságos.
Nem értem, hogy miért lett ez a játék ilyen elfeledett, bukásra ítélt alkotás. Az alapok megvoltak egy jó játékhoz, és tényleg egy remek játék is lett belőle. Jó történet, karakterek, szép grafika, ugrálás, jó harcrendszer, szóval kb minden. Persze a játék bukás lett, alig fogyott belőle, 3 év után meg kijött PC-re is, de ez az eladásokat véleményem szerint nem dobta meg :(
FF szerű RPG, régen nagyon sokat toltam vele, nemrég jött ki Steamre is http://www.bundlestars.com/all-bundles/rpg-champions-bundle/ Itt még kicsivel több mint 1000 ft-ért 5 máik játékkal együtt lehet kapni olcsón.
Első látásra én is elsiklottam mellette . Már nem emlékszem melyik nagyobb pluszos címmel jött egyszerre . Le is szedtem mind a kettőt . Elkezdtem játszani vele . De az elején nem igazán jött be . Igy a másik játék győzött .
El is telt pár hónap amire úgy döntöttem , hogy teszek vele még egy próbát . A lényeg , hogy a történet valami eszméletlen nagyon magával ragadott . Nem is tudtam abbahagyni amíg végig nem toltam .
Ezt a címet nem is a szaksajtó, mindinkább a játékos társadalom húzta le. A hardcore rajongók egyszerűen nem bírták elviselni, hogy ez a Dante nem az a Dante. A történetet az elejéről újraalkotó mű egyszerűsített (bár talán élvezetesebb) harcrendszerrel érkezett, mely már csak apró tényező volt a sikertelenség felé vezető úton. Véleményem szerint viszont amit a Ninja Theory alkotott egy igazi mestermű. Az új fajta harcrendszer messze pörgősebbé tette az előző részekhez képest, az új univezum hangulata pedig páratlanul jó lett. Minden egyes pályán ahogy Dante átlép a szürke emberi síkrók a démonok uralta Limbo már maga egy igazi hangulatbomba. Emellet a történet sem volt rosszul megírva.
Személy szerint én nagyon sajnálom, hogy sokan esélyt sem adtak ennek a címnek csak azért mert Dante nem régi önmaga. Tipikusan az a játék ami ha más címmel jelenik meg talán jóval sikeresebb lett volna.
Én a mai napig is reménykedem hátha valaki felkarolja és befejezi a történetet mert nagyon epic volt !
Tökéletes befejező rész volt az űreposznak. A kezdetben apró-cseprő dolgokkal törődő Shepard, a 3 részen át elért odáig, hogy a legfontosabb láncszeme a galaxis "megmentésének". Hosszú-hosszú órákra magával ragadott. Hatalmas felfedezhető univerzum. A mentések áthozatalával az előző két rész mintha be sem fejeződött volna. A társaim mint jó barátaim tértek vissza, és az előző részekhez képest sokkal jobban az volt az érzésem hogy "él" a játék. Személy szerint tetszett az is, hogy mellékküldetéseket a háttérben beszélgető lényektől kaptuk meg, mintha csak meghallottuk volna a beszélgetést, amikor éppen arra sétáltunk. Szerintem egy egy jó ötlet volt és a szokásos módszertől talán valószerűbb is.
A történet és az események az elejétől a végéig tudod hatni az érzelmekre, ami ritka dolog.
És persze a játék vége, ami szerintem egész korrekt lezárás volt. Persze az kicsit fájó hogy "csak" ennyi végkifejlet volt. Viszont tök logikus volt a lezárás és illett az egész történetbe.
Akinek nem tetszett persze megértem, de az utolsó 20 perc miatt lehúzni 30 óra epikus játékot, szerintem nem igazságos.
Játsszátok!