A mostani, második negyedéves eredmény 115,3 millió dolláros veszteség 164,8 milliós bevételen – összehasonlításul: egy éve 229 milliós bevétele, és 7 milliós vesztesége volt a kiadónak. Nem csoda tehát a stúdióbezárás, hiszen a működési költség csökkentésén sokat tudnak faragni; Brian Farrell vezérigazgató szerint a fejlesztési munkatársak 17%-a, 250 ember került lapátra, és mostantól „kevesebb, de jobb minőségű címekre”, „magasabb kreatív értékre, beleértve a játékmenetet és sztorit” koncentrálnak inkább. Szerencsére két új címük is jó fogadtatásra talált, a De Blob és a Saints Row 2, utóbbi az első két héten kétmillió példányban talált gazdára. Fentiek fényében két prémiumkategóriás játékukat eltolták a következő pénzügyi évre: a Darksiders: Wrath of War és a Red Faction: Guerrilla csak a 2009. április 1. és 2010. március 31. közötti időszakban fog piacra kerülni.
THQ: veszteségek és halasztások
Kedden számoltam be a nagy THQ-sorozatgyilkosságról: a kiadó öt stúdióját nyírta ki, kettőt pedig alaposan megcsonkított. Elég nyilvánvaló volt, hogy ennek anyagi okai vannak, és a most napvilágot látott pénzügyi jelentés mindezt igazolta is.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Red Faction: Guerrilla megjelenés:
2009. június 26.
Red Faction: Guerrilla gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 15 GB
Nem is tudom már, hányszor nyomtam le az első részt...